Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5761 ۱۳۹۷/۰۱/۰۵   

سوانح رانندگی در آذربایجان غربی 40 درصد کاهش یافت

 

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا به امروز، سوانح رانندگی منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی با تاکید بر اینکه طی سال گذشته هفت مورد تصادف با 10 نفر فوتی ثبت شده بود، افزود: امسال شش فقره تصادف با شش نفر فوتی اتفاق افتاده است.

به گفته وی شرایط جوی مناسب و حضور نیروهای پلیس راه و انتظامی در جاده های استان باعث کاهش سوانح رانندگی منجر به فوت در این مدت شده است.

وی همچنین به کاهش 25 درصدی تصادف های خسارتی استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: حجم ترافیک در جاده های این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه 250 تصادف جرحی نیز در این مدت روی داده است، اضافه کرد: سوانح رانندگی جرحی این استان 2/5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

سرهنگ فرمانی اضافه کرد: رانندگی با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، جلوگیری از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت موارد ایمنی توسط رانندگان موتورسیکلت و عابران از جمله مهمترین عوامل کاهش سوانح رانندگی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا طرح نوروزی پلیس راه همزمان با سراسر کشور از 24 اسفند 1396 در جاده های آذربایجان غربی آغاز شده است و تا نیمه فروردین سال جاری ادامه می یابد.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا