اخبار
کد خبر : 5760 ۱۳۹۷/۰۱/۰۵   

ادامه روند سوخت رسانی به شهروندان و مسافران با وجود طوفان شدید

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: طوفان شدید روند سوخت رسانی به مصرف کنندگان و جایگاه های سوخت را مختل نکرد.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفتگویی اظهار داشت: همه مجاری عرضه منطقه ارومیه مجهز به ژنراتور برق بوده و در بسیاری از آنها به محض قطع برق شهری بطور اتوماتیک ژنراتور برق روشن شده و در مدار برق قرار می گیرد.

وی افزود: طوفان شدید که در مرکز استان آذربایجان غربی و تعدادی از شهرهای استان  از ظهر روز ۴ فروردین شروع شد و بیش از ده ساعت خسارتهای مالی زیادی به استان وارد کرد، روند سوخت رسانی به مصرف کنندگان و جایگاه های سوخت را مختل نکرد.

مجرد خاطرنشان کرد: براساس گزارش های دریافتی از سامانه هوشمند سوخت و با وجود بروز مشکل در سیستم برق رسانی بخش هایی از شهر، کلیه ١٢٠ باب جایگاه سوخت منطقه ارومیه آماده خدمات رسانی به مردم عزیز هستند و تنها در بازه زمانی مذکور بیش از ده هزار تراکنش سوخت صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اینکه برق شهری بسیاری از نقاط درون شهری و برون شهری در زمان طوفان قطع بود، جایگاه های سوخت با ژنراتور برق مشغول ارائه خدمات به مشتریان بودند.

وی در پایان اذعان کرد: با توجه به الزامات درجه بندی جایگاه ها همه مجاری عرضه منطقه ارومیه مجهز به ژنراتور برق بوده و در بسیاری از آنها به محض قطع برق شهری بطور اتوماتیک ژنراتور برق روشن شده و در مدار برق قرار میگیرد و در بقیه جایگاه ها این امکان به صورت دستی فراهم شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا