اخبار
کد خبر : 5751 ۱۳۹۶/۱۲/۲۹   

اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در ورودی ارومیه ارائه می شود

 

 معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: نوروز امسال وای فای رایگان در ورودی ارومیه برای مسافران نوروزی ارائه خواهد شد.

به گزارش نای قلم، مهرداد سلامتی از ارائه وای فای رایگان در ورودی شهر برای مسافران نوروزی خبر داد و افزود: نرم افزار شهرنما به مسافران نوروزی به همراه وای‌فای رایگان ارائه خواهد شد تا مسافران بتوانند به صورت آنلاین نقاط گردشگری و جاذبه‌های دیدنی ارومیه را ببینند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: برای استفاده از این فرصت، همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر و هماهنگ باهم در معرفی جاذبه‌ها و اماکن دیدنی شهر و استان آذربایجان غربی تلاش کنند.

وی یاد آور شد: در کنار سایر خدمات و اقدامات انجام شده شهرداری ارومیه در نظر دارد کارواش رایگان برای مسافران در ایام نوروز راه‌اندازی کند؛ در ایام پایانی سال و همزمان با هفته درختکاری ۱۰۰ هزار درخت و درختچه در سطح شهر ارومیه کاشته شده که زیبایی شهر سرسبز ارومیه را دوچندان کرده است.

سلامتی افزود: همه اقدامات را جهت زیباسازی محیط شهری برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی انجام داده‌ایم و در آستانه فصل بهار  سه میلیون بوته گل در سطح شهر کاشته شده؛ عملیات نظافت عمومی شهر به مناسبت آغاز سال جدید نیز در همه مناطق شهری انجام شده است و تعداد ۱۰ اتوبوس به مناسبت سال جدید برای شهر ارومیه تحویل گرفته می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اظهار داشت: برای توسعه گردشگری این تعداد اتوبوس‌ها در اختیار گردشگران نوروزی برای بازدید از اماکن دیدنی و روستاهای محل گردشگری تا روز ۱۳ فروردین ماه ۹۷ قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا