اخبار
کد خبر : 5746 ۱۳۹۶/۱۲/۲۹   

آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی در ایام نوروز

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور در گفتگویی از آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی استان در ایام نوروز خبر داد.

وی ضمن بیان اینکه سازمان منابع طبیعی درایام نوروز نیز فعالیت دارد و نیروهای حفاظتی مشغول گشت و مراقبت اند،گفت: در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی ملی و تخریب عرصه های طبیعی ازجمله قطع درختان،بوته کنب و برداشت غیر مجاز،یگان حفاظت از منابع طبیعی استان در آماده باش کامل است.

وی ضمن تأکید بر مشارکت های مردمی و همیاران طبیعت برای حفاظت از منابع طبیعی گفت:از مردم خواستاریم با مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه واعیان منابع طبیعی،مراتب را به سامانه ارتباطی 1504 اطلاع دهند.

ابراهیم پوربا اذعان براینکه جنگل های استان بیش از 101هزار هکتار مساحت دارند، افزود:بیش از 2میلیون و 4صد هزار هکتار مرتع در سطح استان وجود دارد لذا جلوگیری از تردد وچرای غیر مجاز دام در عرصه های منابع طبیعی و بهره برداری های غیرمجاز از جنگل ها از وظایف یگان حفاظت از منابع طبیعی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا