Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5733 ۱۳۹۶/۱۲/۲۳   

آغاز آسفالت ریزی و لکه گیری معابر سطح شهر ارومیه

 

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری  شهردار ارومیه گفت: آسفالت ریزی و لگه گیری معابر سطح شهر ارومیه از فروردین ماه 97 آغاز می شود.

به گزارش نای قلم، رضا جوان کیا در گفتگویی با بیان اینکه برودت هوا و بارش های برف و اجرای خدمات زمستانی بخش جزیی از آسفالت شریان های اصلی و فرعی و کوچه ها را با آسیب مواجه کرده است، بیان کرد: بدین منظور اکیپ های آسفالت ریزی در روزهای اخیر لکه گیری معابر را آغاز کرده اند.

وی گفت: این عملیات هم اکنون در بخش های مختلف شهر ارومیه و به ویژه محل های پرتردد در حال اجرا است و تا آستانه سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

جوان کیا با اشاره به ممنوعیت حفاری شرکت های خدماتی تا 15 فروردین ماه 97، بیان کرد:  بخشی از آسفالت سطح شهر با حفاری خدماتی آسیب می بیند لذا حفاری شرکت های خدماتی تا 15 فرودین ماه 97 ممنوع است .

وی گفت: آسفالت همواره تحت تاثیر شرایط جوی و وضعیت تردد قرار دارد که از این رو نظارت و رسیدگی به وضعیت آسفالت از ماموریت های دایمی فنی و عمرانی است .

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهردار ارومیه تاکید کرد: شهروندان با استفاده از سامانه اطلاع رسانی 137 می توانند در این نظارت ها کمک رسان  شهرداری باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا