اخبار
کد خبر : 573 ۱۳۹۴/۰۶/۱۶   

مدیران حفظ پیوستگی بین مردم و حاکمیت را سرلوحه کار خود قرار دهند

معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي گفت: مدیران باید حفظ پیوستگی بین مردم و حاکمیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در همايش عمومی تخصصي پدافند غيرعامل اظهار کرد: مدیران وظیفه دارند تا برای امیدواری و رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند زیرا مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با تاکید بر حفظ پیوستگی و وحدت بین مردم، دولت و حاکمیت گفت: پدافند غيرعامل بهترين، ارزان ترين و موثرترين راهبرد جهت افزايش آمادگي، ارتقاي توانمندي كشور، تضمين امنيت پايدار و مقابله با تهديدات احتمالي دشمنان است.

رادفر ادامه داد: بحث پدافند غيرعامل با تاريخ و زندگي بشر عجين است و انسان از همان ابتدا به اشكال و انحاء مختلف به اين موضوع توجه داشته است.

وي در ادامه اين همايش كه در سالن اجتماعات شركت توزيع نيروي برق استان ترتيب يافت، افزود: در تمدن هاي اوليه، ساختن برج ها و قلعه ها يكي از روش هاي دفاعي انسان در برابر تهديدات و مخاطرات بوده است و امروزه با توسعه و گسترش تكنولوژي، فناوري هاي نوين و نرم افزارهاي مدرن، روش هاي دفاعي اشكال جديد به خود گرفته و در قالب بحث پدافندغيرعامل مطرح مي شوند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار با بيان اينكه همواره بايد به موضوع پدافند غيرعامل توجه داشته باشيم، ادامه داد: تاريخ نشان مي دهد كه جوامع بشري بيشتر زمان ها در معرض جنگ بوده اند، لذا بايد در زمان صلح نيز خود را براي جنگ هاي احتمالي آماده مي كردند كه اين آمادگي دفاعي در برابر تهديدات، مرتبط و منطبق با مقوله پدافند غيرعامل است.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پدافند غيرعامل گفت: بنا به تعبير مقام معظم رهبري در بحث پدافندغيرعامل، وضعيت داخلی بايد به گونه ای ساماندهی شود که دشمن از پیروزی خود مطمئن نباشد و زمینه را برای ماجراجویی فراهم نبیند.

معاون استاندار با بيان اينكه امروز، تهديدات منحصر به تهديدات نظامي نيست، افزود: تهديدات بيولوژيكي، تروريستي، زيستي، سايبري و الكترومغناطيسي از جمله تهديدات نوين دشمن است كه بايد در برابر اين تهديدات، پدافندغيرعامل متناسب با آنها را داشته باشيم.

رادفر در بخش ديگري از سخنان خود به مشكلات و موانع پيش روي توسعه پدافندغيرعامل اشاره كرد و گفت: بايد با نهادينه سازي فرهنگ توجه به پدافندغيرعامل در جامعه، تخصيص اعتبارات مورد نياز و تكميل ساختار اداري پدافندغيرعامل در شهرستان ها، موانع و مشكلات را مرتفع سازيم و به سمت ايجاد يك پدافندغيرعامل جامع در كشور حركت كنيم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا