اخبار
کد خبر : 572 ۱۳۹۴/۰۶/۱۵   

بسته بندی ویژه كالاهای صنایع دستی آذربایجان غربی طراحی شد

* بسته ها به صورت رایگان در اختیار هنرمندان رشته های مختلف قرار می گیرد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: بسته بندی ویژه كالاهای صنایع دستی آذربایجان غربی طراحی شده است.

به گزارش نای قلم، افسانه رنجبر در گفت و گویی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ بسته بندی کالاهای صنایع دستی به کوشش معاونت صنایع دستی استان، پنچ اندازه بسته بندی برای مصنوعات صنایع دستی جهت ارائه کالاهای تولید شده در اندازه های مختلف طراحی و تهیه شده است.

وی افزود: این بسته ها به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان و هنرمندان رشته های مختلف قرار می گیرد.

رنجبر اظهار کرد: بسته های مذکور از جنس مقوا با کیفیت  تایید شده توسط کارشناسان سازمان بوده  و در ابعاد و اندازه هایی تهیه شده است که قابلیت پوشش اکثر تولیدات داخل استان را دارد.

وی بیان کرد: هم اکنون حدود 10 هزار عدد از این  بسته ها آماده پخش در بین تولید کنندگان است و امید است این اقدام در تشویق بیشتر آنان در استفاده از بسته بندی های مذکور قرار گیرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به آماده بودن قالب بسته های مورد نظر که با هزینه معاونت صنایع دستی تهیه شده، هزینه تهیه بسته های مذکور برای صنعت گران به منظور سفارش های آتی بسیار ارزان تر خواهد بود و از عموم تولید کنندگان صنایع دستی دعوت می شود جهت تهیه بسته های مذکور به معاونت صنایع دستی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا