اخبار
کد خبر : 5717 ۱۳۹۶/۱۲/۱۷   

بازرسی ها در عید نوروز سرعت بیشتری بخود می گیرد

 

همراه با گذر از نیمه دوم اسفند ماه واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ارومیه هماهنگ با کل کشور بازرسی های خود را نوروزی می کند.

 به گزارش نای قلم، طبق روال سال های گذشته با بالا رفتن تب عید نوروز واحد بهداشت محیط عمده فعالیت های خود را به سمت اصناف فعال در زمینه اقلام مصرفی عید نوروز نشانه رفت.

 واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ارومیه با تقسیم بندی مناطق بازرسی از واحد های صنفی فعال در زمینه اقلام مصرفی عید نوروز و در راس آن قنادی ها سعی در کنترل هر چه بیشتر بهداشت مواد غذایی دارند.

محمد نوری کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ارومیه در گفتگو با خبر نگار وب دای این مرکز از اهم فعالیت های واحد بهداشت محیط سخن به میان آورده و گفت: این بازرسی ها فقط مختص اماکن تهیه و توزیع و نگهداری مواد غذایی نبوده و شامل اماکن عمومی که مسافران عید نوروز را پذیرا بوده می باشد.

در این راستا نصب بنر های آموزشی در سطح شهر با موضوع رعایت نکات بهداشتی در مسافرتهای نوروزی برای مسافران عزیز طبق روال سال گذشته در برنامه قرار گرفته است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر‌(ص) که می‌فرمایند: «هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست»، یادآور شد  فعالیت ما با کمک مردم  برای مردم پررنگ تر شده و کنترل اوضاع بهداشتی را راحت تر می نماید.

از شهروندان عزیز خواهشمند است هر گونه تخلفات بهداشتی را سریعا با سامانه 190 یا شماره تلفن 04432237001 در میان بگذارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا