Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5710 ۱۳۹۶/۱۲/۱۶   

حضرت فاطمه (س) نقطه مشترک اتحاد مسلمانان جهان است

 

معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: حضرت فاطمه (س) مادر شیعه و سنی و نقطه مشترک اتحاد مسلمانان جهان است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام رامین حسینی امروز در مراسم عصر شعر و موسیقی با عنوان ریحانه آفرینش که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) و با حضور اهالی ادب، هنر و رسانه برگزار شد، اظهار داشت: کمالات حضرت فاطمه (س) ایشان را به الگوی مشترک زنان و مردان شیعه و سنی تبدیل کرده است.

وی افزود: این بانوی بزرگوار در ایفای نقش فرزندی برای پیامبر اسلام (ص) ، در ایفای نقش همسرداری برای  امام علی (ع) و نیز در ایفای نقش مادری برای اهل بیت پیامبر اسلام (ص) الگو و اسوه ای حسنه برای تمام بانوان هستند.

حسینی با بیان اینکه شخصیت و ویژگی های اخلاقی حضرت فاطمه(س) غیرقابل توصف است، اضافه کرد: فاطمه زهرا(س) دارای شخصیتی بزرگ بوده و همگان بر عظمت این شخصیت و بزرگواری آن بانو و همچنین ویژگی‌های بسیار مهم و منحصر به فرد وی اعتقاد دارند.

معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) تجسم همه ارزش‌ها و زیبایی‌های معنوی است و همه هنرها از جمله فیلم، شعر و ...در برابر عظمت ائمه اطهار زانو زده اند.

وی در ادامه گفت: مادران شهدا با تأسی از حضرت زهرا (س) فرزندان خود را برای حضور در عرصه‌های دفاع‌مقدس آماده کردند، لذا امروز مادران شهدا به عنوان نمونه‌های واقعی پیروان حضرت زهرا (س) هستند.

حسینی با بیان اینکه باید کلمه مقدس مادر را در جامعه ارج نهیم، خاطرنشان کرد: دسیسه غرب کمرنگ کردن واژه مادری برای ما است، اگر کشوری بخواهد تحت ظلم غرب قرار گیرد به‌طورقطع باید خانواده‌های آن متزلزل شود و این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که ارزش و جایگاه مادری در خانواده تنزل پیدا کرده یا از بین برود.

معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در خصوص ارزش و اهمیت جایگاه مادری برای زنان، گفت: جایگاه زن در خانواده اهمیت بسیار بالایی دارد که با کم‌ارزش جلوه دادن آن به‌طورقطع جامعه بیشترین صدمه و خسارت را خواهد دید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا