اخبار
کد خبر : 571 ۱۳۹۴/۰۶/۱۵   

خرید 1430 سکه طلای وزارت علوم دولت دهم را پیگیری می‌کنیم

*باید لیست اهدای این سکه ها مشخص شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با انتقاد از عملکرد وزارت علوم و تحقیقات دولت دهم، گفت: خرید 1430 سکه از بودجه دولت در این وزارتخانه، اقدامی خلاف عرف و قانون بوده و باید پیگیری شود.

به گزارش نای قلم به نقل از خانه ملت نادر قاضی پور گفت: به تازگی مطرح شده است که در دوران وزارت کامران دانشجو، این وزارتخانه از بودجه دولت1430 سکه طلا خریداری شده است، که لازم می دانم این موضوع پیگیری شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم شورای اسلامی توضیح داد: باید بررسی شود این تعداد سکه برای کدام جشنواره ها و به چه اشخاصی داده شده است. ممکن است سکه ها به اساتید و دانشجویان برتر و نمونه اهدا شده است یا در مراسمی به خانواده معظم شهدا تقدیم شده باشد.

وی با بیان اینکه باید لیست اهدای این سکه ها مشخص شود، ادامه داد: البته این عرف است که در مراسم و جشنواره ها از اساتید و کارمندان نمونه با اهدای سکه تقدیر و تشکر شود اما برای این کار تعداد 1430 سکه نیاز نیست، نهایت هر مراسم 5 سکه اهدا می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین در مجلس باید بررسی شود این تعداد سکه با چه هدفی خریداری شده و به چه کسانی اهدا شده است. اعتقاد دارم خریداری 1430 سکه برای یک وزارتخانه بسیار زیاد و خلاف عرف است.

مرتضی بانک معاون کل ریاست جمهوری اخیرا عنوان کرده است که در وزارتخانه آن فردی که عنوان کرده بود که حقوق وزرای دولت یازدهم 400 برابر شده ، 1430 سکه طلا از بودجه دولت خریداری شده است.

کامران دانشجو در گفت و گویی ادعا کرده که حقوق وزاری دولت یازدهم 400 برابر افزایش یافته است.

پایان پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا