اخبار
کد خبر : 5708 ۱۳۹۶/۱۲/۱۶   

حضرت فاطمه( س) الگوی کامل برای مسلمانان و غیرمسلمانان است

 

مسوول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: حضرت فاطمه( س) الگوی کامل برای همه مسلمانان و حتی غیرمسلمانان است.

به گزارش نای قلم، مصطفی قلیزاده امروز در مراسم عصر شعر و موسیقی با عنوان ریحانه آفرینش که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) و با حضور اهالی ادب، هنر و رسانه برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) تربیت شده مکتب پیامبر (ص) و یک اسوه به تمام معنا در عرصه انسان دوستی، انسان پروری، عشق و عبادت به خدا، خدمت به مردم، عفاف و پاکدامنی، خانه داری و تربیت فرزند و ...است.

وی افزود: امروز الگوی تمامی مردان و زنان جهان حتی غیر مسلمانان می تواند حضرت زهرا (س) باشد.

قلیزاده اضافه کرد: محبت به اهل بیت (ع) مربوط به تمامی مسلمانان جهان چه شیعه و چه سنی است.

مسوول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی تصریح کرد: ترویج فرهنگ همه ارزش ها به خوبی در زندگی حضرت زهرا (س) دیده می شود و همگان باید از این سبک زندگی الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه حضرت فاظمه زهرا (س) خود یک شاعر بود، اذعان کرد: در رابطه با فصاحت و بلاغت حضرت فاطمه زهرا(س) مستندات زيادی در منابع تاريخی و حديثی وجود دارد و این فرصتی است که شاعران می توانند بهره لازم را ببرند.

قلیزاده با بیان اینکه امروز ما بیش از هر زمانی به این الگو در میان مردم خود نیاز داریم، ادامه داد: حضرت فاطمه(س) تمام هستی خود را در راه دفاع از حریم ولایت و ولی زمان خود از دست داد و توانسته است با حمایت ها و روشنگری های خود، در کنار حضرت علی(ع) بعد از پیامبر، پرچم اسلام و شیعه را سرافراز نگه دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا