اخبار
کد خبر : 57 ۱۳۹۴/۰۳/۳۰   

اصلاح‌طلبان آذربايجان غربي ليست مشترك ارائه مي‌دهند

*اصلاح‌طلبان استان آمادگی كامل برای رسیدن به وحدت دارند

نايب رئيس شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات آذربايجان غربي گفت: اصلاح‌طلبان آذربايجان غربي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ليست مشترك ارائه مي‌دهند.

سجاد نيكنام در گفت‌وگوي اختصاصي با ناي قلم، اظهار كرد: اصلاح‌طلبان استان آمادگی كامل برای رسیدن به وحدت دارند و با توجه به تجربه‌هاي گذشته، امروز امكان دستيابي به تصمیم‌های مشترك در جريان اصلاحات وجود دارد.

دبير حزب مردم‌سالاري استان آذربايجان غربي در بخش ديگري از سخنان خود به برنامه هاي حزب مردم‌سالاري در استان اشاره و اضافه كرد: حزب مردم‌سالاري براي انتخابات پيش روي مجلس برنامه ريزي مدون دارد و کانديداهايي را تا اين لحظه شناسايي و با آن‌ها رايزني کرده است و به احتمال قوي ليست مشترکي با احزاب ديگر عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات ارائه خواهد کرد و اميد دارد در انتخابات پيش رو کانديداهاي اصلاح‌طلب قابل توجهي از استان آذربايجان غربي راهي مجلس شوراي اسلامي شوند.

وي تصريح كرد: تاكنون شعبات حزب در شهرهاي اروميه، ماکو، مياندوآب، تکاب و خوي راه‌اندازي شده است و به دنبال راه‌اندازي شعبات حزب مردم‌سالاري در ديگر شهرستان‌هاي استان در ماه‌های آتي هستيم که در صورت تشکيل ديگر دفاتر حزب، ‌حزب مردم‌سالاري شعبه آذربايجان غربي در ميان احزاب اصلاح‌طلب و اصولگراي استان، تنها حزب پيشتاز در پوشش تشکيلاتي تمام شهرستان‌هاي استان به شمار خواهد رفت.

نيكنام خاطرنشان كرد: شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري جلسات خود را به صورت ماهانه و در مواقع لازم خارج از نوبت برگزار مي‌کند و شوراي حزب در پنج شهرستان مذکور تشکيل مي‌شود.

وي افزود: حزب مردم‌سالاري آذربايجان غربي در راستاي تبعيت از سياست‌هاي کلان حزب مردم‌سالاري در سطح کشور، ارتباط مستمر خود با ديگر احزاب اصلاح‌طلب استان را حفظ کرده و به عنوان يکي از اعضاي اصلي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در استان شناخته مي‌شود.

به گفته نيكنام، حزب مردم‌سالاري در استان آذربايجان غربي تعامل خوبي با تشکل‌هاي صنفي چون تشکل‌هاي دانشجويي، کارگران و معلمان دارد و تاکنون نيز برنامه‌هاي مشترکي را با آن‌ها برگزار کرده است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا