اخبار
کد خبر : 5689 ۱۳۹۶/۱۲/۱۲   

کشف و ضبط پیش ساز شیشه در سردشت

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 220 کیلوگرم پیش ساز شیشه در سردشت خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سردشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرارگرفت که با انجام اقدامات به موقع ماموران نیروی انتظامی محل فعالیت متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل 228 کیلوگرم پیش ساز شیشه کشف شد.

اصلانی افزود:در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در محور شاهین دژ - میاندوآب

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی همچنین از کشف ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در محور شاهین دژ _ میاندوآب خبر داد.

اصلانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون و حرکت آن از جنوب کشور به استان آذربایجان غربی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین دژ قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در نهایت موفق شدند کامیون مورد نظر را شناسایی و در محور شاهین دژ به میاندوآب توقیف و مورد بازرسی قرار دهند.

 در بازرسی از کامیون توقیفی، ۲۰ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه در کف اتاق جاساز شده بود، کشف شد.

وی افزود: در این زمینه 3 نفر متهم دستگیر و 1 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

کشف بیش از 350 هزار عدد موادمحترقه در مهاباد

فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه وانت سایپا و کشف 350 هزار و 573 عدد موادمحترقه در محور "میاندوآب - ارومیه" خبر داد.

اصلانی گفت: ماموران حین كنترل خودروهاي عبوري در محور "میاندوآب - ارومیه" به یک دستگاه وانت سایپا مشكوك و آن را توقیف كردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودرو توقیفی، 350 هزار و 573 عدد موادمحترقه كشف شد، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی تصریح كرد: پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمحترقه مصصم است و همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا