اخبار
کد خبر : 5679 ۱۳۹۶/۱۲/۱۰   

طرح نظام سلامت بزرگ ترین تحول حوزه درمانی در دولت یازدهم بود

 

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: طرح نظام سلامت بزرگ ترین تحول حوزه درمانی و اساسی ترین عملکرد دولت یازدهم بود.

به گزارش نای قلم، همایون هاشمی در اولین مجمع خیرین سلامت استان اظهار داشت: مجلس و نمایندگان به این طرح اعتماد دارند و باید همین مسیر را ادامه دهیم تا به یک اتوبان مملو از خیر و برکت برای مردم تبدیل شود.

وی افزود: اقدامات زیادی از آغاز اجرای طرح تحول در استان صورت گرفته که نشان دهنده راندمان بالا، پویایی و حرکت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در عرصه سلامت استان است.

هاشمی اضافه کرد: مولفه های موثر بر توسعه کشوهای پیشرفته شامل امنیت، مسائل اجتماعی، معیشتی و اقتصادی و سلامت است که مقوله سلامت از اهمیت بسزایی برخوردار است .

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در کنار طرح تحول سلامت هستند و تلاش های فراوانی برای تداوم این طرح انجام داده اند چنانکه امسال در بودجه از محل صرفه جویی هدفمندی یارانه ها مبلغ 4400 میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در نظام سلامت مقوله مهم و حائز اهمیت پیشگیری است که یک فرآیند کم هزینه و یا بدون هزینه آموزش محور است .

وی بیان داشت: مجمع خیرین سلامت استان باید یک مجمع مبتنی بر نظامات مردمی و خانواده باشد یعنی هر خانواده برای خود یک مددکار داشته باشد این موضوع مجمع سلامت باید براساس  خانواده محور نهادینه شود .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا