اخبار
کد خبر : 5664 ۱۳۹۶/۱۲/۰۷   

لغو جلسه به دلیل حاضر نبودن مدیران دستگاه های اجرایی/ مدیرانی که موجبات لغو جلسات شدند، استعفا دهند

 

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار با انتقاد ازحاضر نبودن هیچ یک از مدیران دستگاه های اجرایی عضو در جلسه گفت: مدیران اجرایی باید تا آخرین لحظه مسئولیت خود به وظیفه خودشان بی اعتناء نباشند و از بار مسئولیتی که دارند شانه خالی نکنند.

به گزارش نای قلم، تقی کهوریان در جلسه ای که به منظورهماهنگی دستگاه های اجرایی استان جهت حضور در نمایشگاه سراسری توانمندی های روستائیان و عشایر برگزار شده بود، اظهار داشت: این جلسه در راستای تعامل و هماهنگی در انجام یک وظیفه ملّی تشکیل شده و همه دستگاه های اجرایی وظیفه ای برعهده دارند و باید برای برپایی هرچه باشکوه ترآن مشارکت کنند .

وی افزود: کارشناسان به عنوان عنصر موثر تشکیلاتی در اجرای امور و کمک در امر تصمیم سازی بسیار با ارزش بوده و لیکن در جایگاه تصمیم گیری که نیازمند اتخاذ تصمیمات اجرایی است مدیردستگاه و یا نماینده تام الاختیار آن ضروری بوده و بی اعتنایی و سستی در انجام وظیفه از هیچ از مدیران غائب پذیرفته نیست.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار ادامه داد: این مدیران شاید شنیده اند که با تغییرات احتمالی در آینده مسئولیتی در استان ندارند وچنین بی انگیزه در اجرای مسئولیت خود عمل می کنند که این نوع برخورد برای مردم به عنوان ولی نعمت آنها و نظام اداری  قابل قبول نیست .

تقی کهوریان اظهار داشت: عملکرد دستگاه های اجرایی و به ویژه استان در این نمایشگاه مورد ارزیابی قرار می گیرند و با این نوع برخورد ها طبیعی است که استان در شاخص ها در رتبه های پایین کشوری قرار می گیرد.

وی ضمن اعلام لغو جلسه بر برگزاری آن در روزدیگری از هفته جاری با حضور روسای دستگاه های اجرایی به اتفاق کارشناسان مسئول نمایشگاه تاکید کرد.

هفته گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را به دلیل حاضر نشدن مدیران دستگاههای اجرایی عضو در کارگروه لغو و به تاریخ دیگر در هفته جاری موکل کرد.

به دنبال تعطیل شدن این جلسات، استاندار آذربایجان غربی امروز دوشنبه با صدور یک بخشنامه اعلام کرد: مدیرانی که موجبات لغو جلسات را فراهم کرده اند با ذکر عدم توانایی در ایفای مسئولیت اداری در سمت مدیر دستگاه اجرایی استعفای خود را تسلیم استانداری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا