Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5612 ۱۳۹۶/۱۱/۲۳   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دستگیری گروه سرقت از حساب های بانکی در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان گفت: گروه سرقت از حساب های بانکی افراد در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

سرهنگ مجید محبعلی در گفتگویی افزود: سه نفر در این ارتباط دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

وی با بیان اینکه این افراد به 25 فقره برداشت غیر مجاز اعتراف کرده اند، بیان کرد: سارقان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از حساب افراد به روش کارت به کارت برداشت کرده اند.

فرمانده انتظامی بوکان همچنین از دستگیری گروه توزیع مواد مخدر از نوع صنعتی در بوکان خبر داد و گفت: با کمک تیم های عملیاتی پلیس، یک گروه 2 نفره که در موضوع مواد مخدر صنعتی فعالیت داشتند دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

سرهنگ محبعلی ادامه داد: از این افراد مقدار پنج کیلو و 200 گرم مواد مخدر شیشه کشف و ضبط شد.

وی گفت: این مقدار مواد در یکی از شهرستان های جنوب استان تهیه و برای توزیع در شهرستان بوکان ارسال شده بود.

کشف 6 کیلوگرم تریاک در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر پیشگیری از توزیع مواد مخدر و مبارزه با سودگران مرگ، گفت: ماموران انتظامی 6 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گویی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی میاندوآب در یک عملیات پلیسی به کشف مقداری مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ موفق شدند.

وی گفت: در این ارتباط سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و به مقام های قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ شیخ نژاد با بیان اینکه این مقدار مواد از جنوب شرقی کشور وارد شهرستان میاندوآب شده بود، بیان کرد: این افراد قصد توزیع مواد در سطح شهر را داشتند که با هماهنگی مقام های قضایی و کار پلیسی و اطلاعاتی انجام گرفته دستگیر شدند.

از ابتدای سال جاری بیش از 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شده است.

دستگیری 5 متهم پرونده های قاچاق در ماکو

فرمانده هنگ مرزی ماکو با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی، گفت: در روزهای اخیر پنج متهم پرونده های قاچاق کالا در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده در گفت و گویی افزود: در این مدت ماموران هنگ مرزی موفق به کشف 382 هزار و 200 نخ سیگار خارجی، یک دستگاه طلا یاب، هشت هزار و 756 لیتر سوخت و 502 قلم لوازم بهداشتی و آرایشی شدند و متهمان نیز مربوط به همین پرونده هاست.

وی با اشاره به اینکه ارزش کل کالاهای کشف شده 967 میلیون ریال است، اظهار کرد: 12دستگاه خودرو مورد استفاده این قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

سرهنگ حاجی زاده ادامه داد: هنگ مرزی ماکو برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به اقتصاد داخلی، نظارت های مرزی را افزایش داده است تا از ورود قاچاق به کشور جلوگیری کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا