اخبار
کد خبر : 5602 ۱۳۹۶/۱۱/۲۱   

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: فردا /یکشنبه/ به علت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی در ارومیه اجرا می شود.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفت و گویی افزود: میدان چی چست به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع مدنی ـ مطهری به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع باکری - منتظری به طرف میدان ولایت فقیه، کنارگذر عطایی به طرف خیابان امام (ره) و میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره) از جمله مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی در 22 بهمن امسال است.

وی اضافه کرد: کوچه آگاهی به طرف خیابان امام (ره)، کنارگذر ارتش به طرف پنجراه و میدان انقلاب، خیابان کاشانی از سه راهی هلال احمر به طرف میدان انقلاب، تقاطع استادان به طرف میدان انقلاب و همه مسیرهای فرعی منتهی به خیابان امام (ره) نیز از جمله دیگر مسیرهایی است که محدودیت ترافیکی در این روز در آنها اعمال می شود.

وی اظهار کرد: این محدودیت ها از ساعت هشت صبح روز یکشنبه تا پایان آیین راهپیمایی ادامه می یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پارک کردن خودرو و تردد موتورسیکلت و دوچرخه در این مسیرها نیز ممنوع بوده و این خودروها در صورت مشاهده توقیف می شوند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.

ساعت آغاز راهپیمایی امسال در ارومیه و شهرستان های استان 10 صبح خواهد بود.

همه ساله در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، راهپیمایی در تمام شهرهای کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای 42 گانه استان و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا