اخبار
کد خبر : 5587 ۱۳۹۶/۱۱/۱۸   

شاخص بهره مندی از تصفیه بهداشتی فاضلاب در آذربایجان غربی افزایش یافت

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: شاخص بهره مندی از تصفیه بهداشتی فاضلاب در آذربایجان غربی از 63 درصد به75 درصد میرسد.

 به گزارش نای قلم، رسول اکبری در گفتگویی با بیان اینکه تمام ۳۸ شهر استان تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند، افزود: ۵۹ درصد از این آب از طریق منابع آب های سطحی و ۴۹ درصد نیز از محل منابع آب های زیر زمینی تامین می شود.

وی با بیان اینکه ضریب بهره مندی شهرستان های استان از فاضلاب ۶۳ و در کشور ۴۰ درصد است، گفت: این میزان جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر در استان را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه این شرکت 135 طرح آب وفاضلاب در دست اجرا دارد، افزود: درحال حاضر این طرح ها  با اعتبار۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا هستند که با افتتاح این طرح ها شاخص بهره مندی از شبکه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب از ۶۳ درصد به ۷۵ درصد افزایش خواهد یافت.

اکبری ادامه داد: طرح تامین آب مسکن مهر شاهین دژ، افتتاح طرح ایستگاه پمپاژفاضلاب مسکن مهربوکان و کلنگ زنی سامانه فاضلاب اولویت های ۶و۷مساکن مهرشهرمیاندوآب ازجمله پروژه های مهم این شرکت است که در دهه فجر به افتتاح می رسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا