Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5585 ۱۳۹۶/۱۱/۱۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 215 هزار قرص غیرمجاز در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  از کشف 215 هزار قرص غیرمجاز در مهاباد خبرداد.

سردار ناصر اصلانی در گفتگویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی قرص غیرمجاز در شهرستان مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفت که ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر راشناسایی و پس از کسب مجوز قضایی اقدام به بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل 215 هزار و 520 قرص غیرمجاز کشف شد.

سردار اصلانی یادآورشد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

سارقان حرفه ای محتوای خودرو در ارومیه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سه سارق حرفه ای محتوای خودرو در ارومیه دستگیر شدند و به 17 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: در پی چندین فقره سرقت محتوای خودرو در ارومیه موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند تا سارقان را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری 17 ارومیه با گشت زنی های نامحسوس موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند، گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات موفق شدند تا یکی از سارقان را که در حین پرسه زنی در منطقه، دستگیر کنند.

سرهنگ صمدپور افزود: این متهم پس از دستگیری به 17 فقره سرقت از محتوای خودرو و همدستی با 2 نفر دیگر اعتراف کرد و اموال کشف شده از سارقان نیز به مالباختگان تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف یک انبار مواد محترقە در مهاباد

فرماندە انتظامی شهرستان مهاباد از کشف یک انبار مواد محترقە در یک منزل شخصی خبر داد.

سرهنگ ظهیریان در گفتگویی گفت: در یک عملیات پلیسی بە دنبال کسب خبری مبنی بر دپو و انبار مواد محترقە توسط شخصی با هویت معلوم در سطح شهرستان، بیش از سی هزار عدد مواد محترقە از انواع مختلف کشف و  یک نفر نیز دستگیر شد.

وی با اشارە بە نزدیک بودن ایام آخر سال اظهار کرد: پلیس با سودجویانی کە مواد محترقە را بە صورت قاچاق وارد می‌کنند و مخل نظم و امنیت عمومی می‌شوند قاطعانە برخورد خواهد کرد.

فرماندە نیروی انتظامی شهرستان مهاباد از مردم خواست کە در این ایام همکار نیروهای انتظامی باشند تا برخورد جدی و لازم با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی صورت گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا