Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5569 ۱۳۹۶/۱۱/۱۲   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

ورزشکار مهابادی به اردوی آمادگی مسابقات کوهنوردی با اسکی آسیا دعوت شد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه عبدالرحمان قزاق، کوهنورد مهابادی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است، گفت: این ورزشکار جوان به مسابقات قهرمانی کوهنوردی با اسکی آسیا 2018 در چین اعزام می شود.

 قرنی مصطفی پور در گفت و گویی افزود: وی تنها نماینده غرب کشور در اردوی تیم ملی کوهنوردی با اسکی در رده جوانان است

به گفته وی اعضا تیم ملی در کمیسیون تیم های ملی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران انتخاب می شوند و عبدالرحمان قزاق جزو پنج عضر تیم ملی معرفی شده است.

عبدالرحمان قزاق نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به داشتن آمادگی کامل برای اعزام به این مسابقات، گفت: اردوی های آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی در سه مرحله شامل اردوی کوه دیزین در 12 و 13 بهمن، اردوی آزادکوه از 19 تا 22 بهمن و اردوی دماوند در 26 و 27 بهمن سال جاری برگزار می شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تمرین های پرفشار و دعای خیر هموطنان یکی از سکوهای سه گانه مسابقات آسیایی را کسب کند.

سحر محمدزاده از ماکو به اردوی دوم تیم ملی فوتبال دختران دعوت شد

نائب رئیس هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: 27 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال دعوت شده است که نام سحر محمدزاده دختر ماکویی نیز در آن دیده می شود.

سپیده حسینیان در گفت‌ و گویی افزود: بازیکنان دعوت شده به مدت چهار روز در مرکز ملی فوتبال ایران در تهران مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.

وی گفت: بازیکنان منتخب برای حضور در مسابقات فوتبال دختران زیر 19 سال در نیمه دوم بهمن ماه جاری در ایتالیا آماده می شوند.

وی ادامه داد: همچنین مهناز شاه مرادی از تکاب به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان دعوت شده است.

به گزارش ایرنا، تمرین های این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر زیر نظر کتایون خسرویار به عنوان به عنوان سرمربی برگزار می شود و در بخش بزرگسالان نیز مریم جهان نجاتی به عنوان مربی و مریم آزمون به عنوان سرمربی بر اردی تدارکاتی نظارت دارند.

زهره جلالی، فاطمه قاسمی، مائده دوجی، زهرا خواجوی، زهرا خدابخشی فاطمه مخدومی از کردستان، هاجر دباغی، مینا نافعی، گلنوش خسروی، فاطمه شبان، مرضیه فیضی و فاطمه حسینی از اصفهان، ژینو پیکری وهانا حنیفه از کرمانشاه، مارال ترکمان از البرز، فاطمه گرایلی، ثنا صادقی، ندا رضاپور و ملیکا زیدی آبادی نژاد از کرمان، غزاله صالحی پور و سانیا بالاجانی ازتهران، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، شقایق نوری زاده، فاطمه امیری وهانیه خداپرست از فارس و ندا رحمانی از قزوین در این اردو حضور دارند.

اسما سعیدی از ارومیه به اردوی نهم تیم ملی والیبال بانوان دعوت شد

نایب رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اسما سعیدی برای حضور در اردوی تیم ملی والیبال دختران در رده سنی جوانان دعوت شده است، گفت: وی از امروز به مدت 11 روز مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.

معصومه حبیبی در گفت‌ و گویی افزود: سرمربی تیم ملی والیبال 22 بازیکن را به نهمین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرده است که نام اسما سعیدی از آذربایجان غربی نیز در این لیست قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، گفت: بازیکنان منتخب به نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا که از 20 تا 27 خرداد سال آینده به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

به گزارش ایرنا، تمرین های این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر زیر نظر الهام یافتیان به عنوان سرپرست، اعظم عیدی به عنوان سرمربی، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، عباس علی‌اصغرپور (تمرین دهنده) و سرگل علیزاده و ندا ملاهویزه به عنوان مربی برگزار می شود.

آیتک سلامت، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، رقیه جهانی، فاطمه صبوری، مونا آشفته، الهه حلاج، اسما سعیدی، غزاله اله یاری، هانیه مهدیزاده، زهرا خان محمدی، غزل دزفولی، مهرنوش سالاری، بهاره بهرامی نیا، عسل رضایی، هانیه حسینی، محدثه شاهسوند، الهه سادات موسوی، زهرا کریمی و مریم حبیبی 22 بازیکن دعوت شده به اردوی نهم تیم ملی جوانان دختر هستند.

آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و پیش از این نیز 9 والیبالیست دختر از این استان در سال 1395 به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده بودند.

شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا