اخبار
کد خبر : 5568 ۱۳۹۶/۱۱/۱۲   

تحویل 1520 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت 91.5 درصدی مساکن مهر در استان گفت: یکهزار و 520 واحد مسکن مهر همزمان با ایام الله دهه فجر در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش نای قلم، ابراهیم مبارک قدم در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی افزود: 40 هزار و 871 واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 40 واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت قرار دارد که پروژه های مساکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به اتمام رسیده است

وی ادامه داد: 650 واحد مسکونی مهر این استان نیز تا پایان شهریور سال 1397 آماده بهره بردای می شود تا پروژه های مسکن مهر آذربایجان غربی به مراحل پایانی خود برسد.

وی اظهار کرد: 68 درصد دفترچه های پرداخت اقساط مساکن مهر آذربایجان غربی تخویل داده شده تا صاحبان املاک به پرداخت اقساط خود اقدام کنند و این میزان حدود چهار درصد کمتر از متوسط کشوری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: طرح های مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد، شاهین دژ و سردشت به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی از جمله مشکلات آب و فاضلاب، مدرسه، برق و گاز با مشکل مواجه شده که امیدواریم این مشکلات با همکاری دستگاه های مسئول حل شود.

مبارک قدم ادامه داد: پروژه های مساکن مهر شهرهای اشنویه، پیرانشهر و مهاباد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان داده شده است.

تقی کهوریان معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید مشکلات انشعاب دهی ادارات برق، گاز، آب و فاضلاب مساکن مهر در اسرع وقت حل و این واحد ها تحویل متقاضیان شود.

وی ادامه داد: حل مشکلات زیر ساختی و ارتباطی و مخابراتی انی مناطق نیز مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد تا بدون هیچ کم و کاستی بتوانیم مساکن مهر آذربایجان غربی را به بهره برداری برسانیم.

51 هزار و 900 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و بالای 25 هزار نفر آذربایجان غربی برای احداث مصوب شده است که تاکنون بیش از 45 هزار واحد از آن ها احداث شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا