Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5539 ۱۳۹۶/۱۱/۰۴   

اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در ارومیه

 

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر گفت: از 12 بهمن ماه از 25 فیلم سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر 16 فیلم در سینما آزادی ارومیه اکران می شود.

به گزارش نای قلم، احد هوشمند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزانه ۲ فیلم در ساعات ۱۷ و ۱۹ اکران عمومی و در صورت استقبال ساعت ۲۱ اکران خصوصی می شود.

وی ادامه داد: طبق رایزنی های انجام شده ارائه بلیط هم به صورت اینترنتی و هم فروش در گیشه های بلیط فروشی خواهد بود که در دو حالت تمام بها و رایگان ارائه می شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: مهم ترین برنامه های حوزه هنری استان چاپ کتاب است که در این راستا "یادمانده های سردشت" مربوط به خاطرات مصطفی نقیب از بمباران شیمیایی شهرستان مرزی سردشت به صورت کتاب به چاپ رسیده است و دهه فجر امسال رونمایی می شود.

هوشمندافزود: پرداختن به موضوعات اقوام و ادیان از اولویت های حوزه هنری انقلاب اسلامی است که این مهم در سال 97 بیش از پیش مدنظر قرار می گیرد.

وی همچنین گفت: کتاب "تا رهایی" مربوط به خاطرات 9 نفر از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب آذربایجان غربی نیز به همت حسین غفاری جمع آوری و چاپ شده است که یکی از نمادهای حوزه هنری استان محسوب می شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی همچنین یادآور شد: در مراسم ویژه ای با حضور استاندار آذربایجان غربی از 14 نفر از مبارزان، فعالان و زندانیان سیاسی که در زندان های دوره پهلوی بودند، تجلیل می شود.

هوشمند برگزاری شعر طنز و بررسی بسترهای آن، نمایشگاه کاریکاتور "ما همه مسئولیم" در راستای سخنان مقام معظم رهبری با حضور۲۵ تا ۳۰ نفر از هنرمندان این عرصه، اکران خصوصی مستند ارثیه پدری، شرکت در ویژه برنامه اولدوز، اکران فیلم عصر شعر انقلابی، آغاز تولید فیلم "ننه زهرا" با موضوع دفاع مقدس و مادران شهید، اجرای برنامه های مشارکتی در مساجد منتخب استان و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ۱۷ بهمن روز اکران فستیوال نگاه نو با حضور فیلم های منتخب جشنواره های داخلی و خارجی صورت خواهد گرفت که ۸ فیلم داخلی تاکنون مد نظر است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا