اخبار
کد خبر : 5536 ۱۳۹۶/۱۱/۰۳   

کارگاه غیر مجاز در ارومیه کشف شد

 

واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ارومیه در حین بازدید های خود در قالب طرح اکیپ فوریت های بهداشت محیط موفق به کشف یک کارگاه مواد غذایی غیرمجاز شد.

 به گزارش نای قلم، کارگاه زیر زمینی سبزی خرد کنی به دور از چشم مشتریان و ماموران بهداشت محیط بدون رعایت شرایط بهداشتی و اخذ کارت بهداشت و گواهی های لازمه مبادرت به خرد کردن سبزی و توزیع در سطح شهر می کرد.

 در یک کارگاه بهداشتی که دائما توسط مامورین زحمت کش بهداشت محیط مورد بازرسی قرار می گیرد مواد اولیه از لحاظ سلامت و نحوه نگهداری تا پاک سازی و مراحل تهیه و در نهایت نوع عرضه محصول نهایی پایش و بهداشت ساختمان ابزار کار و بهداشت فردی در هر بازدید با آئین نامه های مربوطه تطبیق داده شده و نواقصات رفع می شود تا در نهایت سلامت محصول نهایی تضمین شود. این در حالی است که در کارگاه های اصطلاحا زیر زمینی که به دور از چشمان بازرسین کار می کنند تمامی موارد فوق از لحاظ آئین نامه ای زیر سوال بوده و در نهایت به تهدید سلامت مصرف کننده می انجامد.

همچنین در ادامه بازرسی های انجام شده از یکی از انبار های نگهداری مواد غذایی بیش از 200 کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته شامل سوسیس، کالباس، سس و دوغ توقیف گردید که با طی مراحل صورتجلسه توقیف و به انبار مواد غذایی واحد بهداشت محیط منتقل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا