Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5532 ۱۳۹۶/۱۱/۰۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 10 کیلوگرم تریاک از یک خودرو در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور افزود: ماموران انتظامی ارومیه صبح امروز در جاده انهر این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و خودروی مورد استفاده توسط متهم نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

کشف 15 کیلوگرم مواد مخدر در تکاب

فرمانده انتظامی تکاب گفت: 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک امروز /دوشنبه/ از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ زین العابدین پشتیبان افزود: به دنبال اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر تردد و فعالیت عوامل و قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در شهر تکاب، ماموران انتظامی تکاب در 2 فقره عملیات پلیسی پس از کشف مواد مخدر از خودروی حامل تریاک، موفق به دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات پلیسی 2 دستگاه خودروی سواری قاچاقچیان مواد مخدر نیز توقیف شد.

سرهنگ پشتیبان اظهار کرد: این قاچاقچیان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی تکاب اضافه کرد: امسال تاکنون 25 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ پشتیبان گفت: در این مدت بیش 62 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز در تکاب دستگیر شده و 13 خودروی حامل مواد مخدر قاچاقچیان توقیف شده است.

کشف و امحای 8 هزار بطری انواع مشروبات الکلی در سردشت

فرمانده سپاه سردشت از کشف بیش از هشت هزار بطری انواع مشروبات الکلی طی یک عملیات در مناطق مرزی این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله به ارزش حدود 20 میلیارد ریال، بلافاصله پس از کسب مجوز از مراجع قضایی امحا شد.

سردار موسی مرادی اظهار کرد: پاسداران گردان حمزه سیدالشهدا (ع) پیش از این اعضا شبکه پخش مشروبات الکلی در مناطق مرزی سردشت را شناسایی کرده و انهدام این شبکه را در دستور کار خود قرار داده بودند.

فرمانده سپاه سردشت افزود: این رزمندگان در اقدامی غافلگیرکننده موفق به کشف و ضبط این مقدار از انواع مشروبات الکلی شدند و چون امکان انتقال محموله به داخل شهر وجود نداشت، بلافاصله مجوز دادستانی اخذ و محموله امحا شد.

وی اظهار کرد: در این ارتباط هفت نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سردار مرادی اضافه کرد: پاسداران با تمام امکانات برای حراست از مرزهای ایران اسلامی تلاش کرده و در کنار این ماموریت از هیچ تخلف و جرایمی که موجب ناهنجاری، بی بند و باری و اشاعه فساد و منکرات در جامعه شود، چشم پوشی نمی کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا