اخبار
کد خبر : 5525 ۱۳۹۶/۱۱/۰۱   

کارگاه آموزشی توجیهی تعامل اصحاب رسانه با نظام سلامت برگزار شد

 

امروزه رسانه ها با تامین طیف وسیعی از اطلاعات نقش مهمی در اجتماع بشری ایفا می کنند.

به گزارش نای قلم، رسانه ها می توانند تاثیری جدی بر نگرش، اعتقاد و رفتار مردم بگذارند و نقش حیاتی در عملکرد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه داشته باشند.

بنابراین لازم است در تهیه و انتشار اخبار مرتبط با سلامت جسمی، روانی و اجتماعی جامعه توصیه ها و شواهد علمی در خصوص چگونگی درج اخبار رعایت شود.

در این راستا کارگاه آموزشی توجیهی تعامل اصحاب رسانه با نظام سلامت در خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد.

این کارگاه به همت معاونین بهداشتی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی و خانه مطبوعات استان  در محل سالن اجتماعات  خانه مطبوعات برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه های گروهی حضور داشتند.

علی افشانی رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شورای پیام رسان سلامت استان نیز درطول برگزاری کارگاه به سوالات و انتظارات خبرنگاران و دغدغه ها و چالش های پیش رو پاسخ داد.

هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی بیشتر خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص اطلاع رسانی با اخبار نظام سلامت و آشنایی با برخی از مولفه ها و مبانی عرصه سلامت از جمله از جمله بیماری های غیر واگیر و راههای پیشگیری از آن ها ، چاقی و تغذیه ، سرطان و همچنین نحوه انعکاس اخبار خودکشی و نیز آشنایی با معاونت امور اجتماعی ، شورای پیام رسان سلامت و اهداف آن بود که به همت خانه مطبوعات آذربایجان غربی و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

در این دوره آموزشی رسول انتظار مهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه، مهران میرزایی مدیر امور اجتماعی دانشگاه، رادمنش روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، فریبا بابایی رئیس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی، دلیلی کارشناس بیماری های غیرواگیر، علی افشانی رئیس شورای پیام رسان سلامت استان به ارائه مطالب مربوطه پرداختند که مورد استقبال خبرنگاران حاضر در جلسه قرار گرفت .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا