اخبار
کد خبر : 5499 ۱۳۹۶/۱۰/۲۳   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف و ضبط بیش از 4 کیلوگرم تریاک در میاندوآب

سرهنگ حسن شیخ نژاد فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات اطلاعاتی توانستند ۴.۵ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کنند.

 به گزارش نلی قلم، شیخ نژاد در گفتگویی اظهار کرد: در این ارتباط سه نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد.

فرماندهی انتظامی میاندوآب گفت: از ابتدای سالجاری مقدار ۱۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است و همچنین در این ارتباط یکهزار و ۱۴۳ نفر دستگیر و در دام پلیس افتاده اند

فحسن شیخ نژاد با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، گفت: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن جوانان است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در سردشت کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در سردشت خبرداد.

سرهنگ کریم اکبری در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در محور بانه _ سردشت به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و آن را توقیف کردند که ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 7 کیلو و 500 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که بطور ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این راستا یک دستگاه سواری توقیف و دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

کشف مواد سوختی قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی خوی گفت: یک هزار و 300 لیتر مواد سوختی قاچاق در محور خوی-ایواوغلی کشف شد.

 بیت‌الله پاشایی در گفت‌وگویی در ارتباط با کشف مواد سوختی قاچاق در خوی، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در محور خوی به ایواوغلی یک دستگاه وانت سایپا را به احتمال حمل کالای قاچاق متوقف ساختند.

وی با اشاره به اینکه خودرو پس از توقف به منظور بازرسی به پارکینگ منتقل شد، افزود: در این بازرسی‌ها از خودروی توقیفی یک هزار و 300 لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه این مواد سوختی قاچاق ضبط و توقیف شد، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و  پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و مواد سوختی قاچاق هم تا صدور حکم قانونی در توقیف خواهند بود.

وی با اشاره به کشف البسه قاچاق در خوی، عنوان کرد: یک دستگاه اتوبوس که در محور ماکو به خوی در حال حرکت بود به دلیل اینکه ماموران انتظامی به آن به احتمال حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و دستور توقف به اتوبوس را دادند.

پاشایی با بیان اینکه اتوبوس پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: از اتوبوس مورد نظر طی بازرسی‌ها 157 ثوب البسه قاچاق و 15 قطعه لوازم خانگی کشف شد که این کالاهای قاچاق تا تعیین تکلیف به انبار منتقل شدند.

وی با اشاره به ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه، خاطرنشان کرد: با ارزیابی‌هایی که توسط کارشناسان مربوط صورت گرفت ارزش ریالی آنها 400 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خوی در ارتباط با تعداد دستگیرشدگان مرتبط با این محموله، ابراز کرد: در این راستا علاوه بر توقیف اتوبوس مذکور یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه میزان کشفیات قاچاق امسال افزایش یافته است، یادآور شد: نیروی انتظامی با محوریت قرار دادن مبارزه با کالای قاچاق در وظایف خود به این امر مهم دست یافته است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا