اخبار
کد خبر : 5486 ۱۳۹۶/۱۰/۲۰   

توسعه و ایجاد نشاط بدون رسانه ها ممکن نیست

 

مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه آماده همکاری با جامعه رسانه ای هستیم، گفت: توسعه، ایجاد نشاط و امید در جامعه بدون رسانه ها ممکن نیست.

به گزارش نای قلم، شهلا تاجفر در نشست صمیمی با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی همراهی و همکاری رسانه ها را در تحقق برنامه های حوزه زنان مثبت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه دفتر امور بانوان استانداری نگاه ویژه و خاصی به اصحاب رسانه دارد، اظهار داشت: در راستاي تامين معيشت خبرنگاران، این قشر می توانند با ارائه طرح های مختلف در اولویت دریافت تسهیلات کم بهره اشتغال باشند.

تاجفر خاطرنشان کرد: دفتر امور بانوان دارای ظرفیت‌های بسیاری است لذا نباید فعالیت آن را محدود به زنان کرد چرا که دایره فعالیت این دفتر بسیار گسترده است و می‌تواند نقش و تأثیرگذاری بسیاری در حوزه خانواده داشته باشد.

تاجفر به نقش مهم و اساسی خبرنگاران در راستای پویایی جامعه اشاره کرد و ادامه داد: جامعه بدون خبرنگار جامعه ای راکد و بدون تکلم است و خبرنگاران زبان گویای جامعه و عامل پویایی و پیشرفت آن به شمار می روند.

وی با قدردانی از تلاش های بی شائیه بانوان خبرنگار، اضافه کرد: خبرنگاران رابط دولت و ملت هستند و مطالبه های مردم را به گوش دولتمردان می رسانند و تحقق آن را پیگیری می کنند.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی همچنین گفت: در نشستی با معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده ابتکار موافقت اولیه مبنی برگزاری نمایشگاه توانمندی های زنان استان در کنار برخی تبادلات فرهنگی در اوایل 97 صادر شد که نیازمند تعامل رسانه ها هستیم.

تاجفر خواستار همکاری بیشتر بانوان خبرنگار با دفتر امور زنان و خانواده استانداری شد.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز با تاکید بر ضرورت ساماندهی خبرنگاران استان، گفت: با توجه به نامه ابلاغ معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استانداران در راستای توسعه تعامل و پاسخگویی به روزنامه نگاران، ایفای حق رسانه های حرفه ای و جلوگیری از تداوم سامان نیافتگی موجود، تمام همکاری ها و امکانات صرفا به رسانه های استانی و ملی که دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و دفاتر سرپرستی رسانه های سراسری که با معرفی صاحبان امتیاز دارای پروانه دفتر نمایندگی صادره از سوی این وزارت هستند و دارندگان کارت خانه مطبوعات و کارت روزنامه نگاری حرفه ای از هیات صدور کارت حرفه ای روزنامه نگاری داده می شود.

یدالله قربانی افزود: تعامل با دفتر امور بانوان و سایر مدیران استان، گامی مهم در راستای انعکاس هرچه بهتر فعالیت‌های مسئولان در عرصه خدمت‌رسانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها به این دلیل که با مردم ارتباطات بیشتری دارند از مشکلات بانوان آگاهی بیشتری دارند و می‌توانند بازوی قدرتمند دفتر بانوان برای رفع اين مشکلات باشند.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا