Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5483 ۱۳۹۶/۱۰/۱۹   

دولت اهتمام ویژه ای برای استفاده از زنان در پست های مدیریتی دارد

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت در بهره گیری از توان و ظرفیت زنان در پست های مدیریتی اهتمام ویژه دارد.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در ششمین جلسه کارگروه زن و خانواده که امروز در موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین و اساسی ترین مشکلات و معضلات جوانان و به تبع آن زنان اشتغال است و یکی از مهمترین دغدغه های دولت برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال است.

وی افزود: دولت اهتمام ویژه ای دارد تا با ایجاد امکانات و فراهم نمودن فرصت های برابر بیش از گذشته از ظرفیت و توان بانوان درپست های مدیریت بهره گیرد و بر این امر تاکید دارد تا در زیر مجموعه های دولتی نیز این امر مورد لحاظ و توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: سیاست دولت در خصوص اشتغال زنان تاکید بر توسعه و ترویج مشاغل خانگی است و مقرر شده تا با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی حفظ شود.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه برخورداری از حقوق و فرصت های برابر با مردان را از حقوق زنان عنوان نمود و در این راستا با اشاره به سیاست ها و قوانین موجود در خصوص اشتغال زنان ، بر ضرورت توجه به این امر بیش از گذشته تاکید کرد.

تاجفر همچنین به مشکلات، مسائل و آسیب پذیری زنان اشاره کرد و در ادامه از برگزاری همایش زنان، اشتغال و چالش های پیش رو با رویکرد حقوق شهروند در سال 97 خبر داد .

بررسی و تصویب طرح غربالگی و آگاه سازی شاغلین دستگاه های اجرایی به منظور پیشگیری از سرطان های شایع در زنان و مردان و بررسی ساماندهی وضعیت خانواده های زندانیان ارومیه دیگر دستور جلساتی بود که امروز طرح و پس از ارائه گزارش های لازم مورد تصویب قرار گرفت .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا