اخبار
کد خبر : 5468 ۱۳۹۶/۱۰/۱۶   

شناسایی 46 نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 46 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان غربی شناسایی شده و سال آینده نیمی از آنها رفع می شوند.

 به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگوی خبری از شناسایی ۴۶ نقطه حادثه خیز در جاده های استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۵ نقطه پرتصادف و ۱۱ نقطه مستعد حادثه است که تمامی این نقاط حادثه خیز آشکارسازی شده اند.

وی با بیان اینکه مطالعات رفع این نقاط حادثه خیز انجام شده است افزود: سال آینده ۲۳ نقطه حادثه خیز استان با تامین اعتبار مشترک از سوی استانداری و راهداری رفع خواهد شد.

شکری خاطرنشان کرد: برای رفع این نقاط حادثه خیز ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که نیمی از این اعتبار توسط استانداری و مابقی از سوی راهداری تامین می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از سال ۹۷ به عنوان سال ایمن سازی محورهای ارتباطی نام برد و گفت: محدودیت های اعتباری مانع از اجرای تمامی طرح های مدنظر برای ایمن سازی جاده های استان و بهسازی روند ترددهای بین شهری است اما براساس اولویت این طرح ها نسبت به ایمن سازی نقاط پرحادثه و توسعه و بهسازی راه ها اقدام می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا