Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5465 ۱۳۹۶/۱۰/۱۵   

آشوب ها با بصیرت مردم خنثی شد

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آشوب ها با بصیرت و موقعیت شناسی مردم به خوبی خنثی شد

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: این حوادث با حمایت و هدایت دشمنان نظام در راس آن آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل رخ داد که با بصیرت و موقعیت شناسی مردم به خوبی خنی شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام بدانند هرگز رهبری انقلاب را تنها نخواهیم گذاشت و روزگار امام علی(ع) در ایران و دوره فعلی قابل تکرار نیست.

قریشی با قدردانی از تلاش و متانت نیروهای امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر عنوان کرد: اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی در برابر انواع توهین‌ها و تنها به‌خاطر دین سکوت کنند نشان‌دهنده صبر و بردباری و عزت آن‌هاست.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر پیگیری مطالبات بر حق مردم توسط مسئولان اضافه کرد: انتخاب مسئولین سالم و مسلمان جزو اموری است که باید بیش ازگذشته مدنظر باشد که این هم جزئی از مطالبه‌گری‌های انقلابیون است.

قریشی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در جریان اعتراضات و اغتشاشات دو مسئله وجود دارد و آن اینکه مردم در این امر مطالبات به حقی دارند از جمله اینکه مسئولان به موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری بوده توجه کافی را داشته باشند و تولید داخلی را تقویت کرده و جلوی قاچاق کالای خارجی را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره ۱۷ دی سالگرد کشف حجاب اظهارداشت: بر اساس تعالیم اسلامی دشمن همیشه برای جنگ با اسلام در تلاش است و جنگ فرهنگی هم به‌عنوان بخش اصلی این جنگ‌هامحسوب می‌شود، حجاب باید در نهادها و ادارات مختلف مورد توجه بوده و امتیاز مدیران نیز باید بر اساس توجه به حیا و عفت و حجاب باشد.

امام جمعه ارومیه با اشاره با تاکید بر اینکه باید در خانواده و جامعه با بی‌حیایی برخورد جدی شود اضافه کرد: امروز شاهد هستیم افرادی عکس همسر یا دختر خود را پس از مرگ بر سنگ قبرش حک می‌کنند، خداوند از مردان بی‌غیرت متنفر بوده و روز قیامت آنها برای این اعمال خود پاسخ باید جواب دهند.

قریشی با اشاره به اینکه فجایع رخ‌ داده در مسئله کشف حجاب امری است که باید در میان مردم روشنگری شود گفت: امروز برخی عمامه به سرها و مسئولین با بهانه روشنفکری دنبال بی‌اهمیت جلوه‌دادن حجاب هستند که مشخص نیست دنبال چه هستند؟

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: مقام شهید بسیار والا و قابل احترام است، خانواده و دوستان این عزیزان باید قدردان این نعمت عظیم باشند.

وی همچنین با گلایه از شرکت نکردن برخی از مسئولان در مراسمات دینی و مذهبی و ملی از جمله 9 دی گفت: برخی از مدیران و کارکنان ادارات در مراسمات ملی و مذهبی شرکت نمی‌کنند و این را مردم دیده و متوجه می‌شوند که این مدیران دغدغه اسلام، نظام و رهبری را ندارند و مسئولان باید اعلام برائت از چنین افرادی کرده و آنها را کنار بگذارند.

قریشی با اشاره به اینکه اگر مدیری سخنان رهبری را قبول ندارد باید برکنار شود اینطور برنامه‌ها اظهار اعتقاد و علاقه به نظام است و باید در چنین مراسماتی حاضر باشند تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت محرومین و همراه بودن با قشر فقرا جزو ضروریات برای مدیر است که قطعا و حتما باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا