اخبار
کد خبر : 5464 ۱۳۹۶/۱۰/۱۵   

پیکر مطهر سه شهید در ارومیه، نقده و میاندوآب تشییع شد

 

پیکر مطهر سه شهید سرافراز آذربایجان غربی که روز چهارشنبه در مبارزه با ضدانقلاب در مرز پیرانشهر به شهادت رسیدند، امروز تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش نای قلم، پیکر مطهر شهید محمدرضا گل محمدی در شهرستان ارومیه، پیکر مطهر شهید حاج یونس امانی در میاندوآب و پیکر مطهر محمدحسین کاشفی در شهرستان نقده با حضور مردم، مسئولان و خانواده های معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی تشییع شد.

در این مراسم، استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از معاونین و مدیران کل ستادی وی، معاونین فرماندار ارومیه، شهردار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل، مسئولین دولتی، فرماندهان نظامی و انتظامی استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

مردم مومن در شهرهای ارومیه، نقده و میاندوآب در این مراسم با سر دادن شعارهای انقلابی، ضمن محکوم کردن حوادث اخیر انزجار خود از حامیان استکبار جهانی را اعلام کرده و نسبت به مقام شهدا ادای احترام و اعلام کردند تا آخرین قطره خون شهدا پای آرمان های والای انقلاب اسلامی و نظام ایستاده اند.

شهید حاج یونس امانی و محمد حسین کاشفی به همراه شهید محمدرضا گل محمدی ۱۳ دی ماه سالجاری در جریان درگیری با ضدانقلاب در منطقه مرزی پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا