Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5460 ۱۳۹۶/۱۰/۱۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف بیش از هزار و 300 ثوب البسه قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه وانت آریسان و کشف هزار و 373 ثوب البسه قاچاق، به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار "ناصر اصلانی" در گفت و گویی گفت: ماموران ايستگاه ايست و بازرسي "دارلک"، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور "ارومیه - مهاباد" به یک دستگاه خودرو وانت آریسان مشكوك و آن را توقیف كردند.

وي افزود: در بازرسي از خودرو توقیفی، هزار و 373 ثوب البسه قاچاق كشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 100 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، تصریح كرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي به شمار مي آيد و اين مهم در تحقق مسير اقتصاد مقاومتي، تولید و اشتغال بسيار کارگشا است .

کشف یک میلیارد و 500میلیون ریال سیگار قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به کشف 610 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان گفت: ارزش این کشفیات یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

سرهنگ میر حیدر شفیعی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در این شهرستان اقدام به انبار کالای قاچاق کرده، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

سرهنگ شفیعی بیان کرد: بر این اساس یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام های قضائی شدند.

کشف 185 ثوب البسه قاچاق در چایپاره

فرمانده انتظامی چایپاره گفت: 185 ثوب البسه قاچاق در این شهرستان کشف و در این رابطه سه نفر متهم دستگیر شدند.

سرهنگ کاظم حقی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودرو 185 ثوب البسه قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چایپاره گفت: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا