اخبار
کد خبر : 5453 ۱۳۹۶/۱۰/۱۲   

ضرورت انسجام دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در سطح استان‌ها

 

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی با اشاره به لزوم انسجام دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در سطح استان‌ها، گفت: یکی از اقدامات مؤثر در راستای این امر مهم، وجود ارتباطات سیستمی بین واحدهای روابط عمومی دستگاه‌های تابعه در سطح استان است.

به گزارش نای قلم، داوود غفارپور در اولین جلسه سال جاری شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان آذربایجان‌غربی ضمن تبیین فلسفه تشکیل کمیته نظام پیشنهادات برتر نهادهای تابعه استان، اظهار داشت: پیشنهادات برتر حوزه روابط عمومی‌ها بااطلاع دستگاه ذی‌ربط و با حفظ امانت از طریق شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه استان به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد وزارت متبوع و استانداری، انعکاس خواهد یافت.

شفیع بهرامیان رئیس روابط عمومی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی با اشاره به بستر مناسب شبکه‌های اجتماعی و رویکرد روابط عمومی الکترونیک، گفت: این شکل از روابط عمومی می تواند عملکرد دولت و دستگاه‌های متبوع را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن  به سمع و نظر مردم و مخاطبان برساند.

دبیر شورای هماهنگی و سیاستگذاری روابط عمومی نهادهای تابعه وزارت اقتصاد بر لزوم ایجاد هماهنگی و هم افزایی اعضا در بحث تبلیغات و اطلاع رسانی، بالاخص در مبحث ارائه عملکرد 100 روزه وزارت اقتصاد دولت دوازدهم، تاکید نمود.

بهرامیان خواستار اطلاع رسانی و انعکاس عملکردهای کلان و عام وزارت، عملکردهای کلان و اختصاصی دستگاه ها در سطح کشور و عملکرد اختصاصی نهادهای تابعه در استانها با توجه به امکانات و توانمندی هر یک از نهادهای عضو شورا شد.

در ادامه جلسه، هر یک از اعضا ضمن معرفی اقدامات شاخص دستگاه متبوع خویش در 100 روز اول دولت دوازدهم، درباره مشکلات و امکانات خویش مطالبی را بیان نموده و پیشنهادات خود را با توجه به امکانات موجود نهادهای تابعه ارائه کرده و در مورد این راهکارها، به بحث و بررسی پرداختند.

در این نشست مقرر شد جلسات شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری واحدهای روابط عمومی نهادهای تابعه وزارت اقتصاد در استان آذربایجان‌غربی در استان، هر سه ماه یک‌بار و به صورت چرخشی در هر یک از دستگاه‌های عضو به‌صورت منظم برگزار شود.

همچنین مصوب شد پیشنهادات برتر روابط عمومی دستگاه‌های تابعه پس از بررسی به‌عنوان پیشنهاد شاخص با حفظ امانت به دستگاه ذی‌ربط و وزارت متبوع ارسال شود.

نهادهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در آذربایجان غربی مصوب کردند که عملکرد 100 روزه وزارت اقتصاد در دولت دوازدهم در2 سطح عمومی _ ملی و اختصاصی_ملی از طریق سایت شادا دریافت و اطلاع‌رسانی شده و همچنین.عملکرد اختصاصی استانی هریک از دستگاه‌ها نیز طراحی و به مردم منعکس شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا