اخبار
کد خبر : 5432 ۱۳۹۶/۱۰/۰۹   

مبارزه با استکبار از آداب دین مبین اسلام است

 

مردم ارومیه همزمان با سراسر کشور امروز با حضور در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

به گزارش نای قلم، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر آنها به ویژه آمریکا دستور قرآن و از آداب دین مبین اسلام است و وعده قرآن نیز همین است که حزب ا.. غالب و پیروز خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید صدرالدین شریعتی با بیان اینکه روز بزرگ نهم دی ماه روز استکبارستیزی است، گفت: برنامه جدید جریان مخالف و دشمنان انقلاب اسلامی بازی با دین است.

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی هرجا منافعشان ایجاب کند خود را دیندار نشان داده و هرجا منافعشان خلاف این باشد دین را از سیاست جدا می کنند، این درحالیست که ایمان و تقوای ملت بزرگ ایران باعث بصیرت آنان است و سیاست ما عین دیانت ماست.

شریعتی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی 40 سال است که در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند اما بصیرت امت اسلامی تمام توطئه ها را خنثی کرده است.

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه نهم دی ماه روز قیام با یزیدیان زمان است و در این روز مردم مومن، غیور و سلحشور ایران اسلامی علیه نفاق و خیانت و وابستگی به استکبار و ستیز با دشمنان قسم خورده قرآن و انقلاب اسلامی بپا خواستند.

شریعتی با اشاره به اینکه دولتمردان باید بیش از پیش گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند و در خدمت به مردم از هیچ کاری دریغ نکنند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند، خاطرنشان کرد: تا ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه هستند و تا رهبری فرزانه و بصیر همچون رهبر معظم انقلاب سکاندار کشتی انقلاب است دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با اشاره به دلاورمردی های سردار قاسم سلیمانی بر پیروزی علیه داعش اذعان داشت: همه مردم شاهد هستند که یکی از سرداران دلاور که نمونه اورا در سپاه و ارتش بسیار داریم چگونه تمام عراق زیر پای او بود و همه عراقیان و مردم این کشور به او احترام می گذارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا