Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5423 ۱۳۹۶/۱۰/۱۰   

بسترسازی‌های مناسب برای فعالیت های سیاسی دانشجویان انجام شود

 

 نماینده دکتر فرهاد رهبر در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: باید بسترسازی‌های مناسب در راستای فعالیت های سیاسی دانشجویان در راستای تحقق به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شود که در این باره نیازمند همکاری دانشجویان و عوامل دانشگاه هستیم.

به گزارش نای قلم، علیرضا نجف‌پور در اولین جلسه با دبیران تشکل‌ها و اعضای شورای مرکزی تشکل‌ها اظهار داشت: فعالیت همه تشکل‌های دانشجویی همسو با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه نمایندگان تشکل های انجمن اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویی و بسیج حضور داشتند تصریح کرد: دکتر پوریوسف در این جلسه قول مساعدت در راستای فراهم کردن برخی از ملزومات و دفتر کار تشکل ها را داد.

نجف‌پور خاطرنشان کرد: 2 اتاق برای خواهران و برادران در هر تشکل برای فعالیت هرچه بهتر تشکل ها در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

نماینده فرهاد رهبر در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با تاکید به نقش تشکل‌ها در پویایی دانشگاه افزود: هیچ تشکلی نسبت به تشکل های دیگر ارجحیت ندارد و فعالیت همه تشکل های دانشجویی همسو با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: تعامل و همکاری تشکل‌ها و انجمن‌های فعال دانشجویی اعم از بسیج، انجمن اسلامی دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان درراستای توسعه فضای سالم سیاسی اسلامی در بین دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است.

نجف پور با تأکید بر اینکه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی اصلاً به دنبال حذف جریانی نیست افزود: با همه جریان‌ها و سلایق سیاسی براساس قانون و ضابطه رفتار می شود و هیچ کدام از اینها حذف نخواهد شد.

نجف پور تصریح کرد: تشکل‌ها موجب پویایی جامعه هستند و هر چند ممکن است گاهی تشکل‌ها دچار خطا شوند اما بنای ما حذف آنها نیست، ولی انتظار می‌رود فعالان با اصلاح خطای خویش موجب وحدت درونی باشند نه اینکه به اختلاف درونی تن دهند و جانب دار افرادی خاص در دانشگاه ها باشند.

وی با توجه به فرارسیدن حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: 9دی، نماد بصیرت، وحدت و روز میثاق با شهدا و امام شهداست و باید همواره زنده نگه داشته شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نهم دی مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران به عنوان شعار این حماسه ماندگار، نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: مراسم ۹ دی فرصت مناسبی است تا صاحب نظران و فعالان سیاسی اجتماعی با تبیین دشمنی های آمریکا در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی، چهره منفور این دولت استکباری را بیش را پیش نمایان کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا