اخبار
کد خبر : 5416 ۱۳۹۶/۱۰/۰۷   

مستکبران خارجی تحمل استقلال ایران اسلامی را ندارند

 

رئیس تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مستکبران خارجی که یک زمانی حاکمان کشورمان نوکری آنها را می کردند امروز تحمل دیدن استقلال ایران اسلامی را ندارند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام محمد داداش زاده در همایش ادبی شکوه بصیرت 2 اظهار داشت: در جریان فتنه 88 هیچ کس را مقصر نمی دانیم چرا که دشمن از بیرون برنامه ریزی کرده بود در داخل کشور نیز برخی ها آنها را همراهی می کردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 اولین نبوده و آخرین هم نخواهد بود، تصریح کرد: در فتنه 88 فقط تبعیت از رهبر معظم انقلاب بود که توانست راه را از بیراهه برای همه مشخص کند.

رئیس تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: این هدایت و راهبری لطف بزرگ الهی است که نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

داداش زاده به نقش اهل ادب اشاره کرد و یادآور شد: شعر در همه دوره ها تاثیرگذار بوده است لذا شاعران و نویسندگان وظیفه خطیری در اشاعه حقایق و حماسه های فتنه سال 88 دارند چرا که این حماسه در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی تاکید کرد: گرامیداشت نهم دی ماه را هر سال تکرار خواهیم کرد تا در برابر نهم دی ماه هایی که دشمن ترسیم خواهد کرد برخورد درست داشته باشیم.

رئیس تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: وحدت همراه با بصیرت و با محوریت ولایت فقیه و رهبری زمینه ‌ساز تقویت عزت و اقتدار کشور است.

وی افزود: اگر ما بتوانیم اندوخته‌ها و توانمندی‌های کشور را به رخ دشمنان بکشانیم و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم این خود مسبب پیروزی ما در برابر دشمنان می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در ادامه سخنان خود نهم دی ماه را نقطه عطف انقلاب اسلامی عنوان و از آن به عنوان انقلاب سوم یاد کرد و گفت: این حماسه تداعی گر انقلاب اسلامی برای جوانانی بود که حوادث دوران انقلاب را تجربه نکرده بودند.

دومین همایش ادبی شکوه بصیرت به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی با مشارکت سپاه شهدا، سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برگزار شد.

 این مراسم با شعرخوانی شاعران برای گرامیداشت 9 دی مزین شد که قدردانی از شاعران پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا