اخبار
کد خبر : 5412 ۱۳۹۶/۱۰/۰۷   

دومین همایش ادبی شکوه بصیرت در ارومیه برگزار شد

 

دومین همایش ادبی شکوه بصیرت با حضور مسوولان استانی، ادبا، نویسندگان، اهل رسانه و شاعران کرد، ترک و فارسی زبان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی در این همایش گفت: نهم دی حماسه ای فراتر از 22 بهمن است که در راستای حفاظت از اسلام، کشور و نظام بود.

مصطفی قلیزاده علیار افزود: اهمیت حماسه نهم دی ماه به حدی است که باید در تمام عرصه ها حاکمیت داشته باشد.

وی افزود: نهم دی به مفهوم استقلال، پیشرفت، آرامش، امنیت و حراست از نظام 40 ساله است که مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در شهرهای مختلف کشور به جهانیان اعلام شد.

مسئول مرکز آفرینش های حوزه هنری آذربایجان غربی اضافه کرد: در این روز مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

وی با تقدیر از مشارکت کنندگان در اجرای این برنامه اظهار داشت: سپاه شهدای استان هر سال نسبت به این موضوع و اجرای برنامه های مختلف دقت لازم را دارد که جای تقدیر و تشکر است.

دومین همایش ادبی شکوه بصیرت به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی با مشارکت سپاه شهدا، سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برگزار شد.

 این مراسم با شعرخوانی شاعران برای گرامیداشت 9 دی مزین شد که قدردانی از شاعران پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا