Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5393 ۱۳۹۶/۱۰/۰۳   

حاشیه ها نباید ما را وظایف اصلی مان باز دار

استاندار آذربایجان غربی گفت: حاشیه ها نباید ما را وظایف اصلی مان باز دارد.

به گزارش نای قلم، محمد مهدی شهریاری صبح امروز در نشست با مدیران، معاونین و روسای گروه های سازمان برنامه و بودجه استان اظهار داشت: نباید در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها، تسلیم فشارهای سیاسی و منافع فردی و جناحی شویم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه سازمان برنامه و بودجه در پیشبرد برنامه های توسعه استان گفت: با برنامه ریزی دقیق، علمی و کارشناسی سازمان برنامه و بودجه می توانیم علیرغم همه محدودیت ها و تنگناهایی که وجود دارد گام های مثبت و موثری در راستای ارتقای شاخص های توسعه در استان برداریم.

شهریاری افزود: متاسفانه در دولت های گذشته با انحلال سازمان برنامه و بودجه، کشور به سمت بی برنامگی پیش رفت و صدمات بعضا جبران ناپذیری به ساختارهای کشور وارد شد؛ خوشبختانه با تلاش دولت یازدهم این سازمان تاثیرگذار در توسعه کشور مجددا احیا شد و امیدواریم با کارآمدی و کار کارشناسی و رسیدن به استانداردهای لازم، شاهد نقش آفرینی بیش از پیش این سازمان در توسعه کشور باشیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: نباید در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها، تسلیم فشارهای سیاسی و منافع فردی و جناحی شویم چرا که تصمیمات غیرکارشناسی به کشور و همچنین به منافع مردم و شهروندان آسیب می رساند.

شهریاری در ادامه به مزیت های استان اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی مزیت ها و پتانسیل های بی نظیری برای رشد و توسعه دارد که مورد غفلت قرار گرفته و لازم است با تمرکز و بهره گیری بهینه از مزیت های استان از جمله مزیت مرزی بودن و وجود نیروی انسانی توانمند در جهت توسعه زیرساخت ها، جذب سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال استان گام برداریم.

وی افزود: دولت دوازدهم نیز برنامه های بسیار خوبی را برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی در پیش گرفته که اجرایی شدن و تحقق این برنامه ها نیازمند همدلی و همکاری همه مدیران و مسئولان و همچنین مشارکت خود مردم است.

شهریاری همچنین گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسان و نخبگان استان که می تواند گره گشای معضلات و مشکلات استان باشد استقبال می کنیم.

حضرتی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه ضمن تشریح ساختار سازمانی، گزارشی از فعالیت های و اقدامات سازمان را در امر راهبری توسعه استان، کمک به ایجاد زیرساختها و رصد توسعه استان ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص ویژگی های لایحه بودجه سال 97 توضیحاتی را به مقام عالی استان ارائه کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا