اخبار
کد خبر : 5383 ۱۳۹۶/۱۰/۰۲   

تلاش برای تحقق 100 درصدی اعتبارات اسناد خزانه دانشگاه علوم پزشکی

 

در راستای استفاده بهینه از ظرفیت اعتبارات اسناد خزانه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی استان، جلسه‌ای با حضور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونین این دانشگاه و معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان در محل اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش نای قلم، نماینده وزیر و مدیرکل این دستگاه با اشاره به اعتبارات اسناد خزانه اسلامی دانشگاه از محل تبصره 36 قانون اصلاح قانون بودجه سال 1395، گفت: به استناد ماده 4 قانون نحوه انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، این نهادها مجاز به انتقال اعتبارات به سال بعد هستند.

داود غفارپور با اشاره به قوانین بودجه سال‌های اخیر، گفت: ابزارهای مالی ازجمله اسناد خزانه اسلامی، سهم عمده‌ای از تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را به خود اختصاص داده است و با عنایت به نقش حیاتی امور سلامت جامعه و سهم بخش سلامت از این اسناد، جذب اعتبارات مذکور برای توسعه زیرساخت‌های آن، جزء اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان متولی امور سلامت در سطح استان است.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی سپس آمادگی اداره‌کل متبوع خود را برای هرگونه همکاری و کمک فکری برای جذب اعتبارات انتقالی سال 1395 و اعتبارات اسناد خزانه سال 1396، اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به جذب 98 درصدی اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: از محل اعتبارات اسناد خزانه، سه درصد درآمد نفت و گاز سال 1396 با سررسید 28 آذر سال‌جاری، تحقق‌یافته و جذب سایر اعتبارات اسناد خزانه دانشگاه علوم پزشکی در سایه همدلی و همکاری متقابل به‌صورت 100 درصدی، محقق می شود.

در این جلسه، جواد آقازاده با اشاره به شاخص‌های توسعه استان، توسعه زیرساخت‌های سلامت متناسب با آن را جزء مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی کمک شایانی در احداث و بهره‌برداری از بیمارستان‌های سطح استان جهت رفع نیاز مردم، ایفا می‌کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا