اخبار
کد خبر : 5378 ۱۳۹۶/۰۹/۲۸   

برای مقابله با توطئه شوم ترامپ در قدس همه مسوول هستیم/ مسلمانان برنامه مقابله داشته باشند

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: برای مقابله با توطئه شوم ترامپ در قدس همه مسوول هستیم و تمام دانشگاه ها، حوزه های علمیه، علما، اندیشمندان، زنان و مردان باید در مقابل این حرکت ایستادگی کنند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری درنشست علمی تخصصی فرهنگ تعایش و گفتگو که در پردیس دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دولت جعلی صهیونیسم در فلسطین به دست انگلیس و با حمایت کشورهای عربی تشکیل شده است و امروز نیز چراغ سبز نشان می دهند تا قبله اول مسلمانان به دست یهود بیفتد.

وی افزود: نباید اجازه دهیم جنایت انگلیس که در منطقه تثبیت شد مسئله قدس هم تثبیت شود.

اختری اضافه کرد: مقام معظم رهبری وظایف ما را مشخص کرده است به طوری که تمام مسلمانان باید برنامه مقابله داشته باشند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کشور آمریکا پرچمدار خشونت است و از دولت جنایتکار آل سعود حمایت می کند.

اختری اذعان کرد: آمریکای جنایتکار در حالی دم از جهان عاری از خشونت و مبارزه با تروریسم می زند که خود طالبان، القاعده و داعش را تاسیس کرده است، از جریانات وهابیت و تکفیری پشتیبانی و جنایتکاران را از نظر بین المللی، مالی و تجهیزات نظامی حمایت می کند.

وی افزود: در 100 سالی که حکومت آل سعود با سیاست و دسیسه انگلیس و با حمایت از وهابیت آغاز شده، هر کجا خونی ریخته شده است دست جنایتکار و خون آلود آنها آشکار است.

اختری متذکر شد: چکمه پوشان آل سعود نزدیک سه سال است که یمن را بمباران می کنند و شش سال است که بحرین را محاصره کرده اند و استکبار 60 سال است که در فلسطین جنایت می کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) تصریح کرد: اگر می خواهیم با خشونت مبارزه کنیم و جهان عاری از خشونت داشته باشیم باید با خشونت گرها و حاکمان ستمکار و جنایتکار مقابله کنیم.

وی متذکر شد: جهان عاری از خشونت با این حاکمان تحقق نمی یابد اما تک تک آحاد مردم باید به وظیفه خود انجام دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا