Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5344 ۱۳۹۶/۰۹/۱۹   

حقوق معلمان حق‌التدریس ۳ ماه پرداخت نشده است

 

 نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: علیرغم تأکید قانون بودجه سال ۹۶ پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریس ۳ ماه به تأخیر افتاده است.

به گزارش نای قلم، شهروز برزگر کلشانی در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به دولت اظهار داشت: در مرز کوزه‌رش سلماس با ترکیه امکان ایجاد مرز رسمی وجود دارد و اراده دو کشور نیز محقق شده که باید سرعت بیشتری یابد.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص تکمیل آبیاری قطره‌ای و سد دیرعلی سلماس باید اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: هیأت دولت باید توجه داشته باشد که طرح هادی در روستاهای سلماس به کندی پیش می رود و اکثر دهیاران و پیمانکاران بدهکار هستند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص واگذاری انشعاب آب، برق و گاز در سلماس مشکل داریم و در این زمینه به وزارت نیرو و وزارت نفت تذکر می‌دهم، گفت: در آب شرب روستایی نیز مشکل داریم که به مساعدت بیشتر مسئولان نیاز داریم.

برزگر کلشانی متذکر شد: به وزارت راه و شهرسازی تذکر می‌دهم که در حفر تونل مسیر گردنه سلماس – ارومیه سرعت بیشتری یابد زیرا بیشترین تلفات را در این منطقه داشته‌ایم.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش افزود: چرا حقوق معلمان حق‌التدریس که بر اساس قانون بودجه سال 96 قرار شد ماهانه پرداخت شود 3 ماه است که پرداخت نشده است و انتظار داریم که در کمیته تدوین آیین‌نامه داخلی دولت شرط آزمون برای برای آزمون‌ داده‌هایی که حدود 10 سال است تدریس می‌کنند، حذف شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر گفت: برای تجدیدنظر در خصوص جریمه‌های کمرشکن چاه‌های غیرمجاز فکری شود، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص واردات سیب تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا