اخبار
کد خبر : 5336 ۱۳۹۶/۰۹/۱۷   

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد ارومیه برگزار شد

 

 بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در 3 بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان در مرحله اول به میزبانی واحد ارومیه در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در 3 بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان در مرحله اول با شرکت 120 نفر برگزار شد.

این مسابقات که با شرکت 70 نفر از برادران و 50 نفر از خواهران در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ و اذان برگزار شد در پایان با انتخاب نفرات برتر به پایان رسید و برگزیدگان برای شرکت در مرحله استانی به دور بعدی راه پیدا کردند.

در این مسابقات بهرام گلستانی در رشته قرائت تحقیق بخش اساتید نفر اول، عی نادری در همین رشته نفر دوم و رسول سلیمانی در رشته ترتیل بخش اساتید نفر اول شد.

در بخش دانشجویی سینا علی نژاد، وحید خردمند و رضا فرح بخش به ترتیب مقام اول تا سوم در رشته اذان، علیرضا عیوضی در رشته حفظ قرآن 10 جزء مقام اول، و احمد مهدوی در رشته ترتیل، سعید طاهری در رشته حفظ قرآن جزء 30 ، امیر کوزه فروش، ناصر فلاح و اسماعیل دلخواسته به ترتیب مقام های اول تا سوم در رشته تحقیق را کسب کردند.

در بخش کارکنان نیز علی گلابی رضایی در رشته اذان و وحید سیاح در رشته قرائت تحقیق نفرات اول شدند.

همچنین در بخش کارکنان خواهران، مریم شکاری نیا در رشته قرائت تحقیق مقام اول و سیده سمیه ذاکر نیز در رشته ترتیل رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش دانشجویان خواهران این واحد نیز هدی حسین پور و سپیده تابش به ترتیب نفرات اول و دوم در رشته ترتیل و زهرا خدادادی نیز در رشته حفظ جزء 30 مقام اول را از آن خود کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا