اخبار
کد خبر : 5329 ۱۳۹۶/۰۹/۱۶   

امدادگران راهداری در ۶۷ نقطه استان مستقر شدند

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با آغاز اجرای طرح راهداری زمستانی، امدادگران راهداری در ۶۷ نقطه استان مستقر شدند.

به گزارش نای قلم، عبدالحسین علی اکبری در گفت و گویی اظهار داشت: ۸۰۰ راهدار با ۴۳۰ ماشین آلات سنگین و سبک در این طرح مشارکت می کنند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۱۵ هزارتن نمک و ۴۵ هزار تن ماسه تهیه شده است عنوان کرد: گشت راهداری و امداد آمادگی لازم را برای اجرای طرح زمستانی در ۱۸ گردنه مهم وصعب العبور و برف گیر استان در راه های اصلی و۷۸ گردنه روستایی که حدود ۱۳ میلیون ۵۱۴ کیلومتر مربع راه معادل ۱۸ ملیون و ۷۵۸ کیلومتر راه همسنگ می شود دارد.

علی اکبری با اشاره به حضور مستمر اکیپ‌های راهداری در جاده‌های استان اظهارداشت: ازاقدامات این سازمان آمادگی کلیه راهدارخانه ها در سطح استان جهت اسکان اضطرای مسافران و شناسایی نقاط مستعد کولاک با بهره گیری از تجارب سال های گذشته وبرنامه ریزی های لازم جهت عدم انسداد مقاطع مذکوراست.

علی اکبری با بیان اینکه۶۷ راهدارخانه در طول طرح زمستانی راهداری فعال است که در صورت نیاز به کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی امدادی و در صورت نیاز اسکان موقت انجام خواهد پذیرفت، ادامه داد: با حداکثر توان در خدمت مردم و تمامی مترددین جاده ای بویژه در فصل بارندگی هستیم.

وی یاد آور شد: در سه ماه آخر سال با توجه به برودت هوا برنامه سفر خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم کنند و تجهیزات مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ و چراغ چشمک‌زن و جعبه کمک‌های اولیه و کپسول اطفاء حریق را همراه داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ی با بیان اینکه در این خصوص راهداری‌ها تجهیز و ماشین‌آلات راهداری‌ها نیز به روز شده‌اند، اعلام کرد: آذربایجان غربی دارای ۶۷ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی خود است که مام این راهدارخانه‌ها تجهیز و به روزرسانی شده‌اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا