اخبار
کد خبر : 5318 ۱۳۹۶/۰۹/۱۲   

معرفی دبیر جدید حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی

 

رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی گفت: دبیر جدید حزب اعتدال و توسعه استان با امضای دبیر کل این حزب به زودی تعیین و منصوب می شود.

 به گزارش نای قلم، علیرضا حاتمی‌زاده درباره مصوبات شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در مورد برخی تغییرات در ارکان حزب در استان اظهار داشت: جلسات متعددی در شورای مرکزی در حزب اعتدال و توسعه استان برگزار شد.

وی نظر نهایی اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره تغییرات انجام شده  را حاصل خرد جمعی دانست و افزود: نظر اعضا شورای مرکزی حزب مبنی تغییراتی در برخی از کمیته‌های حزب مصوب و به شورای مرکزی حزب اعتدال وتوسعه در تهران ارسال شد.

وی افزود: تغییر دبیر حزب اعتدال وتوسعه در استان بر اساس اساسنامه حزب و آیین‌نامه ساختار و تشکیلات استانی حزب صورت گرفته و دبیر استان بعد از پیشنهاد شورای استان؛ با تصویب و امضای حکم توسط دبیرکل محترم حزب تعیین می شود.

حاتمی زاده گفت: شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در استان سیاستگذاری و تعیین خط‌مشی و عزل و نصب مسئولان و حتی تعیین محل جلسات و دفتر مرکزی حزب را بر عهده دارد.

حاتمی زاده تاکید کرد: حزب اعتدال و توسعه بر خلاف سایر احزاب که در استان‌ها فقط دارای دبیران اجرائی هستند، دارای ساختار متفاوتی هستند و در استان‌های دارای شعب حزبی علاوه بر دبیر؛ دارای رئیس شورای مرکزی نیز هستند که علاوه برسیاست‌گذاری وظیفه عزل و نصب در چهارچوب اساسنامه را نیز بر عهده دارند.

این مقام مسئول در حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه تغییر دبیر حزب اعتدال و توسعه هیچ خللی در سیاست های کاری حزب نخواهد داشت، ادامه داد: تصمیم اعضای شورای استانی حزب بر این موضوع، تغییرات محسوسی در جایگاه و حرکت ارزشمند آن نخواهد داشت و حزب اعتدال و توسعه همچون ایام گذشته فعالیت خود را با پویایی وفعالیت هر چه بیشتر ادامه می‌دهد.

 حاتمی زاده در گفتگو با ایلنا  در مورد زمان معرفی دبیر جدید حزب اعتدال و توسعه در استان گفت: به زودی دبیر جدید حزب با  امضای دبیرکل حزب جناب آقای دکتر نوبخت معرفی می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا