Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5304 ۱۳۹۶/۰۹/۱۰   

هیچ تعصبی در تغییر مدیریت جدید در استان به خرج نخواهیم داد

 

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گفت: حزب اعتدال و توسعه هیچ رغبتی بر گزینش افراد خود بر افراد دیگر در سمت های مدیریتی ندارد و ما هیچ تعصبی در تغییر مدیریت جدید در استان به خرج نخواهیم داد و فقط در نقش مشورتی و معرفی افراد توانمند در کنار مسئولان خواهیم بود.

به گزارش نای قلم، سیدفتاح حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حزب در انتخاب محمدمهدی شهریاری به عنوان استاندار آذربایجان غربی هیچ نقشی نداشت ولی به عنوان نماینده عالی دولت حمایت می کنیم.

وی افزود: حزب اعتدال و توسعه استان نمی تواند اصراری بر گزینش و دخالت در انتخاب افراد داشته باشد و در مدیریت هیچ دخالتی ندارد و فقط می تواند پیشنهاد دهنده باشد.

این فعال سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد: ما در آذربایجان غربی نیاز به آرامش، امنیت و وحدت داریم و باید از افراطی گری دوری کنیم.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در موقعیت بسیار پایداری قرار گرفته و در بین کشورهای جهان امن ترین کشور است.

حسینی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران توانایی دفاع از مرزها و کیلومترها بیرون از مرز را دارد به طوری که سردمداران غرب از آن عاجزند.

حزب اعتدال و توسعه از مقبول ترین احزاب کشور برای مردم محسوب می شود

حسینی با بیان این که ایران کشوری است که در سایه وحدت، یگانگی و یکدلی، از سرافرازترین کشورهای جهان به شمار می رود، ادامه داد: برخی ها، دین را وسیله ای برای رسیدن به قدرت می دانند در حالی که باید مانند بسیج خالصانه رفتار کرده و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

حسینی تاکید کرد: بسیجیان و رزمندگانی که هزاران کیلومتر آن طرف از شرف و حیثیت ایران زمین و اسلام دفاع می کنند نباید فراموش شوند و باید تکریمشان کرد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی تصریح کرد: بر خود وظیفه می دانیم از تلاش های سردار رشید اسلام سردار سلیمانی در عراق و سوریه بسیج ملی در آن سوی مرزها تقدیر و تشکر کنیم و ما در راستای بقای نظام از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به این که تلاش برای خدمت به نظام و همکاری با دولت اعتدال از مهم ترین کارهاست تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه کشور تفکری اعتدالی و بر همین اساس شکل گرفته ‌است؛ همچنین گفتنی است که این حزب در بین احزاب کشور، برای مردم قابل قبول تر است.

حسینی خاطرنشان کرد: این تفکر و حزب، دو بار در استان شکل گرفت و هر بار منحل شد؛ از سه سال گذشته با حمایت دکتر نوبخت وارد دور جدید این جریان شده و در ۱۵ اسفند ۹۵، با حکم دبیری بنده شروع و از ۲۵ اسفند این جریان را در استان فعال شد.

امسال ۵۰ جلسه تشکیلاتی در استان برگزار کردیم

وی با بیان این که امسال ۵۰ جلسه تشکیلاتی در استان برگزار کردیم، عنوان کرد: با بهبود بخشی وضعیت، استقبال خوبی در سفر دکتر روحانی صورت گرفت.

حسینی افزود: تلاش‌های ستادهای شهرستانی و شور و شوقی که آنان برای انتخابات ایجاد کردند در تاریخ انتخاباتی ایران نظیر نداشت.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان اذعان کرد: زمانی که قرار بود حجت الاسلام روحانی برای تبلیغات انتخاباتی در ارومیه حضور داشته باشد همه بزرگان در نظر داشتند که مکان گردهمایی و استقبال از وی یک سالن حداکثر 2 هزار نفری باشد اما بنده شدیدا اعتراض کرده و سالن 6 هزار نفری را پیشنهاد کردم، برخی شدیدا نگران بودند که اصلا آن سالن پر نشود اما بنده صراحتا گفتم که حاضرم تعهد کتبی امضا نماییم که سالن 6 هزار نفری حتما پر خواهد شد.

حسینی افزود: پس از تصویب محل شش هزار نفری حزب اعتدال و توسعه جلسات هماهنگی در تمام شهرستان های استان برگزار شد و مقرر شد تا حزب اعتدال وتوسعه از تمامی شهرستان ها برای حضور در سالن شش هزار نفری جمعیت زیادی را به آن محل اعزام کنند و آنچه که در روز موعود به وقوع پیوست یک استقبال تاریخی از دکتر روحانی در ارومیه بود که در سطح ایران بی نظیر بود.

وی بیان کرد: پس از آن استقبال تاریخی که بالای هشت هزار نفر در داخل سالن و هزاران نفر در بیرون از سالن بودند به دکتر روحانی گفتم که این استقبال تاریخی مردم استان اعم از ترک و کرد وآشوری و ارمنی را فراموش نکنید و ایشان ضمن تصدیق سخن ام از تمام عوامل و دست اندرکاران حزب اعتدال وتوسعه استان تشکر و قدردانی کردند.

حسینی در خصوص نحوه اعلام حمایت مولانا عبدالحمید هم گفت: در زمان تبلیغات انتخاباتی، ویدیویی در سطح کشور پخش شد با این عنوان که ”مولانا عبدالحمید رای اهل سنت را به نفع آقای رئیسی اعلام کرده است” بالافاصله پس از آن اقای واعظی با بنده تماس گرفتند و ابراز نگرانی کردند، بلافاصله به بنده ماموریت سپرده شد که به زاهدان رفته و با حضرت مولانا عبدالحمید صحبت نمایم، بنده در حضور ایشان حضور یافته و روز بعد دفتر ایشان طی بیانیه ای آن ویدیو را تکذیب کرده و رای خود و اهل سنت را به نفع روحانی اعلام کردند.

حسینی ادامه داد: به خاطر بهبود فضای جامعه و دوری از تنش‌ها و کدورت‌ها مردادماه امسال از دبیری حزب استعفا دادم و مهرماه نیز در نامه ای به دکتر نوبخت خواستار قبول استعفایم شدم ولی تا زمان تصمیم در شورای مرکزی با استعفایم مخالفت شد و هفته آینده دوباره برای رایزنی در خصوص این موضوع و بنا به دلایل شخصی  و فضای سیاسی حاکم به تهران خواهم رفت.

از فعالیت در چارچوب نظام و به نفع اعتدال هیچ گاه کناره گیری نخواهم کرد

وی ادامه داد: شاید با کناره گیری من از دبیری حزب موافقت شود ولی از فعالیت در چارچوب نظام وبه نفع اعتدال هیچ گاه کناره گیری نخواهم کرد.

حسینی با اظهار گله از برخی جوسازی ها و شیطنت ها گفت: تا بحال در هیچ رسانه ای جواب هجمه ها و تخریب های فراوانی که علیه بنده می شود را نداده ام  و همه آنها را به جدم می سپارم.

وی تاکید کرد: در مقابل کسانی که تخم نفاق را در این استان می کارند و کسانی که آن را آبیاری می کنند خواهیم ایستاد و حتی مقابله خواهیم کرد.

حسینی ببان کرد: ما لیستی بالغ بر ۲۲۰ نفر را در حزب اعتدال و توسعه که مدرک دکترا دارند را برای تصدی پست‌های مختلف پیشنهاد دادیم، گفتیم این‌ها افراد لایقی هستند اما اگر افراد لایق‌تر از آنها وجود دارد، حتما برای پست‌های مدیریتی استان منصوب شوند.

وی ادامه داد: من از دوست وفا ببینم، وفا به عهدم تداوم خواهد داشت، من گفتم از دبیری حزب اعتدال و توسعه کناره‌گیری می‌کنم اما از نظام که کناره نمی‌گیرم و من هیچوقت لابی‌گری نکردم، استاندار آذربایجان غربی یکی از نیروهای باتجربه و کارآمد است که از وزارت خارجه به استان آمده است و در راستای اعتماد به جوانان، بیتا اسدی را از حزب اعتدال و توسعه به عنوان کارشنس روابط بین الملل خودشان کردند تا هر موقع که ایشان و هر کس دیگری تایید نظام و دولت را داشته باشد ما موظف به همکاری و حمایت با او هستیم و قطعا با استاندار هم نهایت همکاری را خواهیم داشت.

حسینی در پایان گفت: من فرزند آذربایجان و استان رنگین کمان اقوام و ادیان بوده و فردی وفادار به ارومیه هستم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا