اخبار
کد خبر : 5296 ۱۳۹۶/۰۹/۰۸   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 248 کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر در سردشت

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: محموله 248 کیلوگرمی پیش ساز ماده مخدر شیشه با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر در سردشت کشف و ضبط شد.

سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: پس از کسب اطلاعاتی در خصوص فعالیت افرادی در حوزه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، محل فعالیت متهمان این پرونده را شناسایی کرده و در یک عملیات موفقیت آمیز این میزان پیش ساز مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های مرزی درگیر با سوداگران مرگ است و سالانه دهها تن مواد مخدر سنتی، صنعتی و پیش ساز در این استان کشف و ضبط می شود.

کشف 3 کیلوگرم حشیش در خوی

فرمانده انتظامی خوی گفت: سه کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودروی سواری در محور ایواوغلی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ بیت الله پاشایی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور تبریز به خوی به یک دستگاه سواری مشکوک شدند و در بازرسی از آن مقدار سه کیلو گرم مواد مخدر از جنس حشیش را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه مواد کشف شده به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو سواری جاسازی شده بود، ادامه داد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

سرهنگ پاشایی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: پدیده شوم مواد مخدر بدون مشارکت مردم از میان برداشته نمی شود و همکاری مردم با پلیس می تواند در این امر موثر باشد.

کشف بیش از 7 هزار قلم مواد غذایی و 3 هزار لیتر سوخت در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو گفت: هفت هزار قلم مواد غذایی و سه هزار لیتر سوخت در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ میرحیدر شفیعی در گفت و گویی افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بازرگان به ماکو به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از اتوبوس، هفت هزار و 556 قلم انواع مواد غذایی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی مواد غذایی کشف شده را 350 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماکو گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز که در امر قاچاق کالا مورد استفاده شده بود، توقیف شد.

سرهنگ شفیعی همچنین از کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاقاز نوع گازوئیل از یک محل انباشت در این شهرستان خبر داد و افزود: در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا