Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 529 ۱۳۹۴/۰۶/۰۸   

تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در سال گذشته

در ششمین جلسه شورای اداری استان از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در سال 93 تجلیل به عمل آمد.

به گزارش نای قلم، در جلسه امروز شورای اداری استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، معاونین استاندار، مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد، از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در سال 93 تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، شرکت آب منطقه ای، شرکت فرآورده های نفتی میاندوآب و اداره کل امور مالیاتی به عنوان دستگاه های برتر استانی در سال 93 معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در این جلسه به انتخاب مدیران برتر استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در ارزیابی جشنواره شهید رجایی در سال 93، به ترتیب مدیران آب منطقه ای استان، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندآب و اداره کل مالیاتی به عنوان مدیران برتر استان در سال 93 انتخاب شدند.

نادر صفرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: تجلیل و انتخاب این مدیران به معنای نفی تلاش بقیه مدیران دستگاه های اجرایی نیست لذا ضمن قدردانی از مدیران تلاشگر، درخواست می شود دستگاه های اجرایی به ازای تلاش ها و اقدامات انجام گرفته مستندات خود را به دبیرخانه ارائه کنند.

وی همچنین به برنامه ها و پروژه های هفته دولت در استان اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت 570 پروژه با 350 میلیارد تومان از منابع دولتی و 28 پروژه نیز توسط بخش خصوصی در شهرهای مختلف استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه افزود: همزمان با گرامیداشت این هفته 36 پروژه نیز در شهرهای مختلف استان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا