Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 528 ۱۳۹۴/۰۶/۰۸   

دولت در حوزه فرهنگ هزینه کند

* آذربایجان غربی در شاخص‌های مربوط به توسعه از وضعیت مطلوب برخوردار نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به اهمیت بخش فرهنگ ضروری است دولت در این زمینه هزینه کند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تولید محصولات فرهنگی و جلوگیری از تولیدات مضر باید دقت بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری از مباحث فرهنگی کشور اظهار کرد: وقتی مباحث فرهنگی خواب را از چشمان رهبر یک کشور می برد بنابراین این امر وظایف همه مسئولان را روشن می سازد.

قریشی با اعلام اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد باید مطالبات فرهنگی رهبری را بیش از پیش مدنظر قرار دهد، افزود: چنانچه دولت با قدرت وارد مباحث فرهنگی نشده و به مدیریت مسایل فرهنگی اقدام نکند، مشکلات اخلاقی و فرهنگی جامعه حل نمی شود.

وی دین اسلام را دین تبلیغ و هدایت و ارشاد عنوان کرد و گفت: در کنار این کارکرد دین اسلام، باید قوه قهریه نیز وارد کار شود چرا که در غیر این صورت زمین مملو از فساد خواهد شد.

امام جمعه ارومیه همچنین اظهار کرد: در شاخص‌های مربوط به توسعه استان ما از وضعیت چندان مطلوب برخوردار نیست، که امیدوار هستیم هیئت دولت برای بهبود وضعیت تلاش و همت شایان توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا