Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5267 ۱۳۹۶/۰۸/۲۹   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

جزئیات قتل در شهرك سپاه ارومیه

جانشین انتظامی آذربایجان غربی جزئیات قتل در شهرك سپاه ارومیه را تشریح کرد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ابراهیمی در گفت و گویی گفت :برابراعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110مبنی بر وقوع قتل فردی با شلیک  گلوله در یکی ازشهرک های ارومیه بلافاصله مامورین درمحل حاضر و پیگیری موضوع در دستور کارقرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر تحقیقات مقدماتی و به استناد مشاهدات شاهدین صحنه علت قتل اختلاف خانوادگی اعلام شده و قاتل شناسایی شد.

جانشین انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: اقدامات لازم جهت دستگیری قاتل صورت گرفته وجرییات بیشتر پس از تکمیل پرونده اطلاع رسانی می شود.

کشف 3 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در پیرانشهر

فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: 3 کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه در این شهرستان کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ میرجلیل موسوی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان پس از اطلاع از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند محل فعالیت متهم را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند محل مورد نظر را بازرسی کرده و در این بازرسی، سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ موسوی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

انحراف به چپ سواری سمند، یک کشته و 4 مجروح برجای گذاشت

برخورد سواری سمند با خودرو پیکان در محور "تکاب – بیجار" یک کشته و 4 مجروح برجاي گذاشت.

 سرهنگ "عباس فرماني" در گفت و گویی اظهار داشت: ماموران پليس راه از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره تصادف جرحی در محور "تکاب - بیجار" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين دو دستگاه سواری سمند و پیکان رخ داده است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه در اين حادثه، یکی از سرنشینان سواری پیکان در دم فوت و راننده و دیگر سرنشین خودرو مجروح شدند، افزود: راننده و سرنشین سواری سمند نیز که به شدت مجروح شده بودند به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را انحراف به چپ از سوي راننده سمند اعلام کرد.

کشف 5 میلیارد ریال طلای مسروقه در چایپاره

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان طلاجات و کشف سه کیلو و 700 گرم طلای مسروقه به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

  سردار "ناصر اصلانی" در گفت و گویی در تشریح جزئیات اين خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت طلاجات در "چایپاره"، به دليل حساسيت موضوع شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند سارقان را در یکی از شهرستان های استان تهران شناسايي کنند، افزود: ماموران پس از شناسايي مخفيگاه آنان با هماهنگی مقام قضائی، چهار سارق را دستگير کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجويي هاي پليسي، به سرقت سه کیلو و 700 گرم طلا معترف شدند، اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش طلاهای مسروقه پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي شدند، خاطرنشان کرد: طلافروشان عزیز چنانچه ناگزیر به جا به جایی طلاجات به شهر یا استان دیگری هستند، ضمن عزیمت با وسایط نقلیه قابل اعتماد و همراهی فرد مورد وثوق، در خصوص برنامه مسافرت خود در نزد فرد یا افراد دیگر چیزی مطرح نکنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا