Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5255 ۱۳۹۶/۰۸/۲۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 2 هزار ثوب البسه قاچاق در پیرانشهر

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک خودرو نیسان حامل 2 هزارو 784 ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در پیرانشهر توقیف و کالای قاچاق آن کشف وضبط شد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی شهرستان پیرانشهر حین کنترل خودروهای عبوری در محور سردشت - پیرانشهر به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو توقیفی، 2 هزارو 784 ثوب البسه قاچاق کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی است، اظهار کرد: این کار مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار موثر است.

کشف 22 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی در خوی

فرمانده انتظامی خوی گفت: 22 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی در این شهرستان کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ بیت اله پاشایی در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اسکناس جعلی توزیع می کند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت و ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس متهم را شناسایی و وی را در حین توزیع اسکناس های جعلی دستگیر کردند.

به گفته وی ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 22 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی را کشف و ضبط کردند و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

2 کشته و 2 زخمی در تصادف جاده بوکان - مهاباد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: در برخورد 2 دستگاه خودرو در جاده برهان در محور بوکان - مهاباد، 2 نفر کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.

سرهنگ مجید محبعلی در گفت و گویی اظهار کرد: عوامل انتظامی در پی تماس مردمی از این حادثه در جاده برهان در حوالی روستای "آختاطر" مطلع شد.

وی ادامه داد: بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو و علائم راهنمایی و رانندگی عامل اصلی این حادثه رانندگی بوده است.

سرهنگ محبعلی افزود: این تصادف بین خودروی ال 90 و پراید اتفاق افتاد که به علت شدت تصادف و جراحت وارده سرنشین و راننده پراید در دم فوت کرد و راننده و سرنشین ال 90 نیز مصدوم شدند و به بیمارستان شهید قلی پور انتقال یافتند.

وی اظهار کرد: با وجود تاکیدها و توصیه های مکرر پلیس برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی و داشتن سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز باز شاهد وقوع تصادف های این چنینی هستیم.

سارقان بانک تجارت خوی دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوی در گفت و گویی اظهار کرد : باتلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی سارقان بانک تجارت شعبه قمسال خوی دستگیر شدند.

وی افزود: جزئیات پرونده در دست بررسی است.

چندی پیش سارقین مسلح به بانک تجارت شعبه قمسال خوی دستبرد زده و مبلغ ۲۰ میلیون تومان را سرقت کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا